Product in pricewatch aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Ik heb laatst een product toegevoegd aan de pricewatch deze: pricewatch: Ducky DK 9008S MXBrowns

Nou heb ik 2 vragen. Ik had een plaatje bijgevoegd maar deze is niet meegekomen? Waarom is dit was deze te groot misschien, en kan ik een nieuwe toevoegen?

En kunnen jullie de product naam nog aanpassen? Ik denk dat het makkelijk is om MXBrowns weg te halen dat er niet voor elke soort switch een nieuw product toegevoegd moet worden. de prijzen en uiterlijk zijn zoiezo gelijk.
Dan kunnen meer mensen met een ander type switch ook een review schrijven over dit keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:42

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hoi Hydrosine. Wat er met het plaatje is gebeurd, geen idee. Helaas kunnen we het plaatje wat jij oorspronkelijk hebt gesubmit niet terughalen, dus ik heb een plaatje gezocht op de website. Erg veel info over dit toetsenbord kon ik niet vinden, maar uit jouw review kon ik halen dat dit de versie is met Cherry MX Brown toetsen en gele leds.

Producten samenvoegen doen we niet, we maken voor elke uitvoering een apart product aan. Dus mocht er iemand een review willen maken van de rode led uitvoering met blauwe switches, dan moet daar een apart product van worden gemaakt. Gezien de vraag naar dit soort toetsenborden niet groot is en het feit dat wij geen shops hebben die dit merk aanbieden, laat ik het voorlopig bij de uitvoering zoals deze staat. Er hangt een SKU en EAN code aan, dus mocht er een shop komen die dit gaat verkopen, dan komt er vanzelf een prijs bij en zullen we ook de andere uitvoeringen erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Thanks! duidelijk :)

mag op slot?

[ Voor 28% gewijzigd door Hydrosine op 01-06-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002