Ik zit met het volgende probleem en misschien kunnen jullie mij een beetje helpen.
Eindelijk heb ik mijn vrouw zover dat onze huide oude Toshiba 32" LCD televisie vervangen mag worden voor een groter exemplaar
Na veel rondzoeken, bekijken en voorleggen aan de vrouw, blijven er uiteindelijk 2 toestellen over:
De LG 47LM760 en de Panasonic 47DT50
Beide zij LED/LCD schermen, hiervoor kies ik bewust omdat ik toch bang ben voor inbranden, tevens is er geen 47" Panasonc GT50 maar alleen 42 of 50 (50 is echt te groot voor de TV-meubel)
Voordelen Panasonic 47DT50:
+ design (o.a. mooi verlicht Panasonic logo)
+ komt goed uit de test bij AVForums
+ backlight afstandbediening
+ heb al diverse panasonic apparatuur gehad en altijd erg teverden over geweest
Nadelen Panasonic 47DT50:
- actief 3D
- geen 3D brillen bijgeleverd, aanschaf kost per stuk c.a. 100 Euro
Voordelen LG 47LM760
+ passief 3D
+ hele bunch met goedkope brillen meegeleverd
+ design
+ uitstekende Smart TV
+ magic remote
Nadelen LG 47LM760
- software schijnt buggy te zijn (TV's crashen, artifacts, banding etc.))
- LG als merk voelt imo nog als B-merk
- op AVForums is net het goedkoperen model (LM670) getest en die kwam daar aardig belabberd uit
Betreft de diverse reviews, ik twijvel bij veel websites aan de betrouwbaarheid en onafhankelijkheid, de 1 prijs een TV de hemel in en de ander kraakt deze geheel af.
Als consument is hier geen touw meer aan te knopen.
Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor de Panasonic, alleen ben ik dan bang dat ik dan nooit gebruik zal maken van de 3D optie, je bent immers zo weer 200 euro kwijt aan 2 brillen.
Maar hoevaak kijk je nou 3D...
misschien kunnen jullie wat advies geven?
Eindelijk heb ik mijn vrouw zover dat onze huide oude Toshiba 32" LCD televisie vervangen mag worden voor een groter exemplaar
Na veel rondzoeken, bekijken en voorleggen aan de vrouw, blijven er uiteindelijk 2 toestellen over:
De LG 47LM760 en de Panasonic 47DT50
Beide zij LED/LCD schermen, hiervoor kies ik bewust omdat ik toch bang ben voor inbranden, tevens is er geen 47" Panasonc GT50 maar alleen 42 of 50 (50 is echt te groot voor de TV-meubel)
Voordelen Panasonic 47DT50:
+ design (o.a. mooi verlicht Panasonic logo)
+ komt goed uit de test bij AVForums
+ backlight afstandbediening
+ heb al diverse panasonic apparatuur gehad en altijd erg teverden over geweest
Nadelen Panasonic 47DT50:
- actief 3D
- geen 3D brillen bijgeleverd, aanschaf kost per stuk c.a. 100 Euro
Voordelen LG 47LM760
+ passief 3D
+ hele bunch met goedkope brillen meegeleverd
+ design
+ uitstekende Smart TV
+ magic remote
Nadelen LG 47LM760
- software schijnt buggy te zijn (TV's crashen, artifacts, banding etc.))
- LG als merk voelt imo nog als B-merk
- op AVForums is net het goedkoperen model (LM670) getest en die kwam daar aardig belabberd uit
Betreft de diverse reviews, ik twijvel bij veel websites aan de betrouwbaarheid en onafhankelijkheid, de 1 prijs een TV de hemel in en de ander kraakt deze geheel af.
Als consument is hier geen touw meer aan te knopen.
Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor de Panasonic, alleen ben ik dan bang dat ik dan nooit gebruik zal maken van de 3D optie, je bent immers zo weer 200 euro kwijt aan 2 brillen.
Maar hoevaak kijk je nou 3D...
misschien kunnen jullie wat advies geven?