Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

X-FI Xtreme Gamer: Brom na verse installatie

Pagina: 1
Acties:

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Na een verse Windows 7 installatie ging ik op zoek naar de drivers voor mijn X-FI Xtreme Gamer. Het downloaden van de drivers via de Creative Support site ging maar liefst 2 uur duren, dus ging ik op zoek naar een alternatief. Op Guru3d vond ik een mod die betere geluidsprestaties zou leveren, gebaseerd op de drivers die ik wilde downloaden van Creative zelf. Deze gedownload en geinstalleerd, maar bij video weergave kreeg ik alleen een brom te horen(beetje vergelijkbaar met de brom die je buiten een feest hoort waar er house wordt gedraaid). Uninstall gedaan, toch maar die officiele drivers gedownload en geinstalleerd. Nu kreeg ik nog steeds die brom bij sommige video's zonder verder iets te horen, vervolgens via apparaatbeheer het apparaat verwijderd inclusief stuurprogramma's. Nieuwe reboot, nieuwe install maar nog steeds die brom bij bepaalde video's, zowel op YouTube als op Dumpert. Het vreemde is dat ik de eerste seconde wel normaal geluid hoor om dan alleen nog maar die zachte brom te horen. Zowel speakers die op de uitgangen zijn aangesloten als de headset die op de out van mijn case zit aangesloten vertonen dit fenomeen.

Ik heb nu even geen idee meer wat ik zou kunnen doen, heeft iemand hier ervaring mee?

Edit:
Goed voorbeeld: Bij deze videoreview hoor ik de reclame wel, de video zelf alleen maar een zachte brom.

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 01-06-2012 09:38 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Sorry opgelost, instellingen stonden op 7.1 op mijn 2.1 set.