Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alleen verbinding met NL sites

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik merkte net dat ik alleen verbinding kan maken met Nederlandse websites. Ik kan wel op nu.nl, bol.com en uiteraard op tweakers.net maar niet op ebay.com, en elke andere site die in het buitenland gehost word. Volgens windows 7 ligt het aan de dns maar ik heb net de dns gegevens van google ingevoerd bij ipv4 en ipv6 en heb probleem is niet opgelost. Ik snap er werkelijk geen houd van. Ik heb zelf niets veranderd. Ik was een online spel aan het spelen, de verbinding viel ineens weg en dat was het. Misschien is er onderhoud van Tele2 (mijn isp) bezig nu maar ik blijf het erg raar vinden. Ook heb ik Eset smart security uitgezet (zowel de anti-malware scanner als de firewall). Graag jullie hulp.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 03:56 ]

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-11 13:08
ik heb precies hetzelfde!! router resetten helpt niks! dacht dat het aan mn pc lag ofzo. ik heb ook Tele2

Verwijderd

Topicstarter
Wat een schijtzooi. Maar dan weten we in ieder geval waar het aan ligt. Zal over een paar uur pas zijn opgelost denk ik. Zucht...

Verwijderd

Ja zelfde hier (ook Tele2).

Verwijderd

Topicstarter
De klantenservice van Tele2 ligt nu vast te snurken -_-.

• questarey
zijn trouwens redelijk veel nederlandse sites die ook niet werken. tele2 site werkt nog maar net, maar als ik daar naar het forum wil springen werkt dat weer niet. youtube werkt trouwens wel, ook vreemd.

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad. http://forum.tele2.nl/ werkt bij mij ook niet :S. Helaas kan ik nu ook niet BackTrack downloaden lol.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 03:49 ]

• questarey
blegh, en comedy central draait al 3 nachten dezelfde meuk.. slapen dan maar :p

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-10 14:45
Ik was heel even bang dat het internet kapot was.. maar dat ligt dus aan tele2 :O

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Verwijderd

Topicstarter
Hier ---> https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-174/ <--- zou Tele2 meldingen van storingen plaatsen maar die link werkt dus ook niet. Lekker professioneel dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 03:51 ]

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Ook tele2 hier en look al ongeveer een uur met dns instellingen te prutsen.. blij dat het toch niet aan mij ligt dan.

Verwijderd

Topicstarter
@questarey
Je kan altijd Goede Tijden, Slechte Tijden kijken want rtlxl.nl werkt wel. Trolololololol...

• Hulkiedulkie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-11 16:00
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 03:46:
De klantenservice van Tele2 ligt nu vast te snurken -_-.
Vin je 't gek?

• questarey
tnx voor de suggestie, maar als ik moet kiezen tussen slapen en GTST is de keus makkelijk te maken :P

ik ga nu echt! good night :)

Verwijderd

Ah, youtube werkt wel, ff wat conspiracies opsnuiven dan maar.

• TTTuck
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-11 13:53
Nou dat wordt dataroamen ;).

Albert Plesman: "Mensen die geen fouten maken, werken niet."

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

En nu een einde aan het slowchatten, dat kan namelijk veel beter op IRC.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.