Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft geeft download windows 8 release preview vrij

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:32
nieuws: Microsoft geeft download Windows 8 Release Preview vrij
Om vanuit de Windows Store apps te kunnen downloaden is, naast uiteraard een internetverbinding, een schermresolutie van minimaal 1366x768 pixels nodig. Om apps te kunnen snappen is overigens een minimale resolutie van 1366x768 pixels nodig.
In de tweede zin wordt 'overigens' gebruikt, wat impliceert dat een specificatie volgt dat anders is als in de eerste zin :?

Verder verwachtte ik bij de hyperlink onder 'snappen' een uitleg van wat snappen zou zijn, maar het linkt naar een artikel hoe je die snap-resolutie kan omzeilen (wat dus die tweede zin meteen onwaar maakt, blijkbaar kan het dus wel bij lagere resoluties). Dus was het wel de bedoeling om naar dat artikel te linken?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Je hebt twee keer een goed punt. Ik had de foutieve minimale schermresolutie voor de Windows Store verkeerd vermeld. Dat is nu aangepast. De link naar 'snappen' heb ik vervangen met een link naar http://windows.microsoft....s7/products/features/snap