Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik voor mijnn opleiding een prototype maken voor een tablet met een resolutie van 1280x800 (dat van een Samsung Tab 10.1). Ik ga het prototype als webpagina maken en vroeg me af of het mogelijk is om een browser in Fullscreen te krijgen zodat het net een applicatie lijkt?

Thanks!
Kratos

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 22:51

leuk_he

1. Controleer de kabel!

f11

(oops, dat is op de pc...)

[ Voor 83% gewijzigd door leuk_he op 31-05-2012 22:10 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 07:41
Ik zou niet weten of je in de standaard browser volledig fullscreen kan gebruiken; ik denk dat je dan beter naar een alternatieve browser kunt zoeken.
Je kunt met Phonegap een site naar een app converteren. Dan zou je sowieso volledig scherm moeten hebben en heb je gelijk een "echte" app.

[ Voor 3% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 31-05-2012 22:12 ]

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Gaat nogal moeilijk op tablet?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:29
Geen idee hoe het zit met een Galaxy Tab, maar bij de Asus Prime heb je altijd de balk onderin beeld (ongeacht of je een spel speelt of dat je een browser opent). Dat is fullscreen, dit komt door de software toetsen die hier zitten (terug, home, instellingen).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Nander__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 14:00
Deze ?

Oftewel, Firefox?

Heb zelf geen tablet anders had ik het getest voor je maar zo te zien ondersteunt hij het :*) !

[ Voor 30% gewijzigd door Nander__ op 31-05-2012 22:17 ]

Met vriendelijke groet, Nander.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

iChaos

It's Lupus.

Of als je bereid bent de Android SDK op te zetten: snel een APKtje bouwen, WebViewController (volgens mij heet hij zo) erin gooien, width and height: fill_parent, een URL toekennen, klaar :)
Pagina: 1