Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer draait 1/3 seconden, valt opeens weer uit

Pagina: 1
Acties:

• field33P
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:42
Ik heb vanmiddag mijn computer in elkaar gezet (inventaris: main pc), hij draaide toen ik hem voor het eerst testte vanavond. Vervolgens ging ik Windows installeren, daarna had ik een download aangezet omdat ik ging sporten, en vervolgens kwam ik terug en stond hij uit. Ik had een vermoeden dat misschien de kabel naar het moederbord voor de CPU loszat, maar nee. Vervolgens had ik de HDD en DVD-drive eruit gehaald, werkte ook niet. Had vervolgens mijn ramgeheugen verwijderd, heb elke combinatie geprobeerd, dus dat is het ook niet. Wat zou het kunnen zijn?

Alvast bedankt...

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
(jarig!)
Misschien een bios update? Ik weet het niet zeker maar het kan de fout zijn want je gebruikt een.ivy bridge cpu en een sandy bridge moederboard. Weet wel dat dit compatibel is maar misschien even een biosupdate dat dit werkt?

Groet,
Michel

• field33P
Ik heb Afuture verteld om de BIOS te updaten, en mijn Ivy werkte... tot ik ging sporten.. Oh, en ik denk niet dat ik mijn computer ver genoeg geboot krijg om de BIOS te updaten.

[ Voor 6% gewijzigd door field33P op 31-05-2012 21:29 ]

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-11 16:32
Haal een alles uit je kast, sluit alleen het broodnodige aan en start het systeem op.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Hoe weet je zo zeker dat het 1/3 seconden is?

• field33P
1 of 3 seconden.. niet een derde ^^ Maar ik denk dat mijn moederbord gefrituurd is. Ik heb RMA aangevraagd. (en anders is het mijn CPU)

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-11 16:32
Weet je zeker dat ie niet gewoon contact met je kast maakte?
Pagina: 1