Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kun je twee of meer harde schijven of MP3spelers of Flashkaartlezers of USBsticks of combinaties daarvan op een tablet aansluiten?

Eén hdd via een USB-hub en het verloopkabeltje verschijnt in de filemanager als USBhub1, en is benaderbaar. Een muis op de hub werkt ook gewoon.

Als ik daarnaast een MP3-speler aansluit meldt Android dit nieuwe USB-apparaat, maar hij verschijnt niet in de filemanager. ...pas als ik de hdd loskoppel en de filemanager refresh. En vice versa...
En niet met twee M3-spelers... Niet met een flashkaartlezer... En niet met een andere USB-hub... En niet met andere file managers...

Kent Android deze mogelijkheid überhaupt niet?
Met Google vind ik geen antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Kan het gewoon niet?

Dat zou betekenen dat je niet direct kunt kopiëren - alleen indirect via de micro-SD in je tablet. En die is te klein voor het kopieëren van harde schijven.

Misschien is er maar een simpele aanpassing van android nodig om twee schijven aan te kunnen sluiten (hij herkent nu naast een schijf ook een muis op de USB-hub, nietwaar?)

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 22:30
Wellicht is het makkelijker om mee te denken als je aangeeft om welke tablet het gaat, welke android versie en je nu eigenlijk precies wilt (Doel/op te lossen probleem).

Je 1e post is namelijk niet helemaal duidelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Lumics op 02-06-2012 16:36 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:52

Umbrah

The Incredible MapMan

Met m'n Iconia kon ik vrij eenvoudig van het ene mountpoint (USMD) naar het andere mountpoint (SD/intern) kopieren, ik snap echter niet wat je precies wil, maar mountpoints zouden zijn wat je zoekt, en je kunt zelfs zonder root zelf vaak wel het eea mounten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil twee USB-schijven via een USB-hub op mijn tablet aansluiten. Om onderling te kunnen kopiëren...

Merk tablet en versie Android: Qware pro3 7" met ICS 4.0?

Ik heb meerdere filemanagers geprobeerd, en meerdere hubs en verschillende datadragers (een externe schijf, twee mp3-spelers, een USB SD-card-lezer), maar er wordt altijd maar één (1) datadrager gemeld, als USBhub1.
Hoewel Android het aansluiten van een tweede datadrager wél aangeeft (usb is mounted) verschijnt die niet in de filemanager(s).

Ik ga de laatste reactie in dit topic eens uitpluizen: http://www.androidtablets...ting-2-drives-once-2.html