Toon posts:

Vlekken en trillingen op 42PFL7603D met als bron PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over deze Full HD tv. Het is de 42PFL7603D/12

Ik wil hem met de pc draaien op 1920x1080p, maar dan zit het beeld vol met vlekken en trillingen, is dit op te lossen?
Iets met het aantal hertz oid?

Ik heb de volgende dingen al gedaan:

Verse install Windows 7, met de classic skin.
De tv is gereset.
De volgende dingen uitgezet: ruisreductie, mpeg artifact, dynamic contrast!

Ik gebruik de HDMI kabel, op HDMI poort 1.

Ik heb hem op interlaced gedraaid
Betere voedingskabel gebruikt geen resultaat.

Bij lagere resoluties het zelfde probleem.

Als de pc modus niet selecteer, dan is het beeld beter, maar heb je een beetje artifacts. (Beetje trillend beeld op sommige plekken).

En als ik dan de 720p 60 herz resolutie selecteer lijkt er niets aan de hand.

Is het dan niet zo dat deze tv, niet volgens de specs, Full hd gewoon niet snel of stabiel genoeg aan kan?
Ik heb de computer geaard
Alle interference apparaten (pc zelf, versterker, subwoofer) weggehaald geen resultaat.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

Heb je geen "game" of "spel"-mode op de TV? Die heb ik op mijn PFL9603 wel, dat is een modus die je eigenlijk voor de PC moet gebruiken. Schakel je allerlei software uit welke je met PC-beeld (en gameconsoles / Blu-ray) niet nodig hebt. Qua resolutie zal je moeten kijken naar iets als 1:1 pixelmapping, Philips noemt dit "niet op schaal".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit al geprobeerd, maar niet in deze combinatie.

Maar dan heb ik als resultaat dat het beeld goed stilstaat, maar als ik de muis beweeg dat er interference/artifacts optreden :?
Schakel je allerlei software uit welke je met PC-beeld (en gameconsoles / Blu-ray) niet nodig hebt.
En wat bedoel je hiermee?