Hi,
Ik ben een simpele flash player aan het maken voor een internet radio.
In principe werkt de player, maar als ik op pauze druk wil ik eigenlijk dat hij werkt als een stopknop, zodat hij als ik weer op play druk de stream eigenlijk opnieuw opent en weer verder gaat op dit moment.
Wat hij nu doet als ik op pauze druk is het stoppen van de muziek, druk ik op play dan begint hij weer waar hij begon toen ik de eerste keer op play drukte/aan het begin van de buffer.
zie hier.
De code die ik gebruik is als volgt:
Misschien niet de meest mooie code, maar het gaat er even om dat het werkt.
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Alvast bedankt.
Ik ben een simpele flash player aan het maken voor een internet radio.
In principe werkt de player, maar als ik op pauze druk wil ik eigenlijk dat hij werkt als een stopknop, zodat hij als ik weer op play druk de stream eigenlijk opnieuw opent en weer verder gaat op dit moment.
Wat hij nu doet als ik op pauze druk is het stoppen van de muziek, druk ik op play dan begint hij weer waar hij begon toen ik de eerste keer op play drukte/aan het begin van de buffer.
zie hier.
De code die ik gebruik is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| var soundURL:URLRequest = new URLRequest("http://streaming206.radionomy.com/NaarHuisRadio?group=999"); var sound:Sound = new Sound(); sound.load(soundURL); var channel:SoundChannel = new SoundChannel(); playBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,startPlay); stopBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,stopSound); function startPlay(event:MouseEvent):void { playBtn.visible = false; stopBtn.visible = true; channel = sound.play(0,5); } function stopSound(event:MouseEvent):void { stopBtn.visible = false; playBtn.visible = true; channel.stop(); } |
Misschien niet de meest mooie code, maar het gaat er even om dat het werkt.
Hopelijk kan iemand mij helpen!
Alvast bedankt.