Beste tweakers,
Voor een project op school moet ik een investering van een bedrijf beoordelen op de economische haalbaarheid.
Om een lang verhaal kort te maken; ik moet weten hoeveel het kost om een webshop op te zetten.
Ik heb al een offerte aangevraagd en dit bedrijf kwam uit op zo'n 11.000 euro. Dit is echter exclusief een koppeling met Exact. Het volgende staat in de offerte:
Hoeveel denken jullie dat het zal kosten om deze twee zaken te verwezenlijken?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Voor een project op school moet ik een investering van een bedrijf beoordelen op de economische haalbaarheid.
Om een lang verhaal kort te maken; ik moet weten hoeveel het kost om een webshop op te zetten.
Ik heb al een offerte aangevraagd en dit bedrijf kwam uit op zo'n 11.000 euro. Dit is echter exclusief een koppeling met Exact. Het volgende staat in de offerte:
Daarnaast moet de webshop in meerdere talen (+-11) beschikbaar zijn. (Duits, Frans, Engels, Spaans, Portugees, Italiaans, Grieks, Russisch, Deens, Fins, Noors)Voor de implementatie van de koppeling met Exact moet een software worden geïnstalleerd op de lokale Exact server (zogenaamde Exact Connector). Daarnaast moet mogelijk de beveiliging (de firewall) aangepast worden zodat de webwinkel verbinding kan maken met deze software. Deze werkzaamheden zijn niet in de offerte opgenomen.
Hoeveel denken jullie dat het zal kosten om deze twee zaken te verwezenlijken?
Alvast bedankt voor jullie hulp.