Server met Athlon of PIII?

Pagina: 1
Acties:

• bruk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Gasten, help me out.

Ik moet een internetservertje bouwen maar kheb geen id wat nou stabieler/verstandiger is.
Moet er een thunderbird in of een PIII? Er moet gewoon linux op komen te draaien. en geld speelt ook nog een rol dus daarom neig ik al naar de thunderbird, maar kan iemand me vertellen of dit verstandig is ivm stabieliteit etc.

Greetz,

Bruk

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

waarom neem je niet gewoon een 486 ofzo, en gebruik je die thunderbird als workstation?? Lijkt me iets nuttiger.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Je hebt daar inderdaad helemaal geen snelle PC voor nodig.

• bruk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Hij moet wel snel zijn (3000 hits/uur met veel scripts/database sheit), dus vertel me liever wat stabieler is...

Verwijderd

Neem de thunderbird.

Als je het een beetje normaal aanpakt, is 'ie retestabiel.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

P3

Is niet voor niets het meest gebruikr bij webservers. Word ook door ieder besturingssysteem goed ondersteund zonder patches.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

ah.. zeg dat dan in het vervolg. "InternetserverTJE" klinkt eerder als een dingetje voor thuisgebruik.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Of neem een athlon i.c.m. met de irongate chipset (als je d'r nog aan kunt komen) is namelijk retestabiel!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
als je zoveel hits per uur krijgt zou ik gewoon een prefab server kopen. dan heb je altijd wat goeds.

als het echt important is dat die server retestabiel is moet je vooral gaan bezuinigen.
Pagina: 1