Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N73JF geschikt?

Pagina: 1
Acties:

• Richard8891
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-08-2022
Ik kan via via een Asus N73JF overnemen.

Nu weet ik dat het geen game laptop is maar mijn vraag is zou deze laptop Diablo III kunnen draaien?
Er zit naar mijn weten een niet zo heel sterke GPU in Gforce GT425M en ik verwacht dat dit de bottleneck zal zijn. Hopelijk is er iemand die mij hier wat meer over vertellen.

(zou in de toekomt ook graag Guildwars 2 willen draaien)

Bij voorbaat dank :D

Iets meer info over de laptop

Chipset Type HM55
Merk chipset Intel
Merk processor
IntelProcesso rCORE I5
Processornummer I5-460M
Type chipset HM55
GPU Model GEFORCE GT425M
Werkgeheugen 4gb

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:32
Richard8891 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:52:
Ik kan via via een Asus N73JF overnemen.

Nu weet ik dat het geen game laptop is maar mijn vraag is zou deze laptop Diablo III kunnen draaien?
Er zit naar mijn weten een niet zo heel sterke GPU in Gforce GT425M en ik verwacht dat dit de bottleneck zal zijn. Hopelijk is er iemand die mij hier wat meer over vertellen.

(zou in de toekomt ook graag Guildwars 2 willen draaien)

Bij voorbaat dank :D

Iets meer info over de laptop

Chipset Type HM55
Merk chipset Intel
Merk processor
IntelProcesso rCORE I5
Processornummer I5-460M
Type chipset HM55
GPU Model GEFORCE GT425M
Werkgeheugen 4gb
Daiblo III zou moeten lukken zie Anandtech:
In the case of Diablo III, even a moderate HD 3650 or GT 330M should still be able to handle the game in single player on Normal difficulty, but IGP solutions from two or more years back are likely going to come up short. Naturally, anything faster than the GPUs we’re testing here will allow you to increase details/resolution, and it’s nice to see “mainstream” mobile GPUs like the GT 540M/GT 630M able to handle 1080p gaming for a change.
http://www.anandtech.com/...-diablo-iii-performance/4

De GT 425M is sneller dan de GT 330M: http://www.notebookcheck....orce-GT-425M.34152.0.html

• Richard8891
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-08-2022
Ok dat is in iedergeval goed om te horen :D
Zal alleen niet heel spetterend zijn denk ik zo.