Beste tweakers,
Voor mijn vriendin wil ik graag de volgende game htpc samenstellen (of mini PC zo u wilt;)) De videokaart, RAM en HDD komen uit mijn eigen systeem en zijn dus al aangeschaft.)
Wat ik me afvroeg is of op dit mobo, in combinatie met een stock intel-cooler (2500K versie als die verschilt van die op de 2120) de dubbelslot grafische kaart past? Op de foto's ziet het er namelijk erg nauw uit.
Daarnaast vroeg ik me af of het geheugen, afkomstig uit eigen systeem, problemen op gaat leveren omdat het niet op de QVL van dit mobo staat?
Tot slot wil ik mijn asus p8p67 van nieuw ram (oude ram gaat in deze HTPC) voorzien te weten 8gb @1600. Nu kan ik in de QVL geen ram vinden dat ook in de pricewatch aanwezig.
Heeft iemand ervaring met dergelijk geheugen in combinatie met een asus P8p67?
Alvast bedankt voor de info
Met vriendelijke groet,
Laurens
Voor mijn vriendin wil ik graag de volgende game htpc samenstellen (of mini PC zo u wilt;)) De videokaart, RAM en HDD komen uit mijn eigen systeem en zijn dus al aangeschaft.)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 78,40 | € 78,40 |
1 | Silverstone SG05 | € 69,56 | € 69,56 |
1 | Intel Core i3 2120 Boxed | € 103,- | € 103,- |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 26,90 | € 26,90 |
1 | MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC | € 144,40 | € 144,40 |
1 | Asrock Z68M-ITX/HT | € 72,53 | € 72,53 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 494,79 |
Wat ik me afvroeg is of op dit mobo, in combinatie met een stock intel-cooler (2500K versie als die verschilt van die op de 2120) de dubbelslot grafische kaart past? Op de foto's ziet het er namelijk erg nauw uit.

Daarnaast vroeg ik me af of het geheugen, afkomstig uit eigen systeem, problemen op gaat leveren omdat het niet op de QVL van dit mobo staat?
Tot slot wil ik mijn asus p8p67 van nieuw ram (oude ram gaat in deze HTPC) voorzien te weten 8gb @1600. Nu kan ik in de QVL geen ram vinden dat ook in de pricewatch aanwezig.
Heeft iemand ervaring met dergelijk geheugen in combinatie met een asus P8p67?
Alvast bedankt voor de info
Met vriendelijke groet,
Laurens