Op zoek naar een nieuwe subsim

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:59
Beste Tweakers.

Ik ben op zoek naar een game die me de komende tijd weer kan boeien. Ik heb een heel erg lang Silent Hunter III met de GWX-mod gespeeld. Verder heb ik ook SCS Dangerous Waters gespeeld.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe subsim. De nieuwere Silent Hunter IV heb ik eens geprobeerd, maar die vind ik té arcade. (Point and shoot zeg maar). Heeft iemand ervaring met Silent Hunter V? (En zijn daar goede mods voor?)

SCS Dangerous Waters is eigenlijk perfect (ik speel liever met modern materiaal), maar ondertussen al wat verouderd. Bovendien is het soms iets té sim. Ik zoek dus iets dat qua arcade vs sim-gehalte tussen silent hunter en Dangerous Waters ligt.

Zijn er nieuwere subsims die ook over hedendaags materiaal gaan? (Met name de Los Angeles-klasse bvb).

Ik ben benieuwd naar jullie tips en of hier nog subsim-liefhebbers zitten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Je hebt zojuist alle subsims die erop dit moment zijn in je post genoemd. Als daar niks tussen zit heb je pech, en als je zoveel plezier hebt beleefd aan silent hunter waarom niet gewoon de nieuwe kopen? Duur is het toch niet en het is zo'n ontzettende niche markt dat je geen keus hebt en eigelijk al blij moet zijn dat er uberhaubt een subsim is :9 .

Ik zou zeggen koop silent hunter 5 en wees is wat minder veeleisend. Extreem klein genre dus je hebt weinig keus.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:57
Misschien nog even zoeken of er een mod gemakt wordt voor de laatste versie. Als jij het makkelijke niks vind dan zullen er wel meer zijn en het aan willen passen. Als dat zelfs niet zo is dan is het genre gewoon dood en heb je pech :)