Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
Ik ben nu een tijdje aan de slag met deze telefoon, en het is me nu drie keer opgevallen dat hij uit is gegaan zonder dat ik dat wilde. De eerste keer had ik hem gewoon een tijdje liggen zonder er iets mee te doen, de tweede keer tijdens een gesprek (hoewel dat misschien door de plaatsing van de aan en uitknop kan zijn geweest), en vanochtend werd ik wakker en toen stond hij weer uit terwijl hij gewoon lag op te laden op mijn nachtkastje.

Zijn er nog bepaalde instellingen die er voor kunnen zorgen dat een telefoon uit gaat, of kan ik beter maar op zoek gaan naar de garantievoorwaarden?....

iOS developer

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
kan je em dan wel nog normaal opstarten, of moet je de accu eruit halen/power 10 seconden in gedrukt houden?
(dan is ie wellicht vastgelopen ipv uitgeschakeld).

wat was het accu niveau op het moment dat het toestel uitging? bij een verkeerd gecalibreerde accu kan het toestel ook uitvallen als er bv nog 20 % wordt weergegeven.

standaard zijn er geen instellingen om je toestel uit te schakelen, wellicht additionele apps, maar dat zou je wel weten denk ik.

Daarnaast 3 x zegt ook nog niet zoveel, weet niet hoelang het toestel op de markt is, maar 3 x in een half jaar is natuurlijk een kleiner probleem dan 3 x in 1 week..

Strava

• BikkelZ
Ik gebruik hem nog geen twee weken. En hij staat gewoon uit, dus hij hangt niet. Bovendien hing hij aan de oplader, dus inderdaad die 20% kan het ook niet zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door BikkelZ op 31-05-2012 12:41 ]

iOS developer

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
aangezien insturen voor garantie ook ingrijpend is zou ik nog wel een factory reset proberen, maar dan klinkt het wel als een hardware probleem.
(wellicht ook de moeite om te zoeken naar vergelijkbare ervaringen, volgens mij is het toestel hier niet zo populair, dus buiten tweaker.net maar je wellicht meer kans)

Strava

• BikkelZ
Lekker, dit is al weer de tweede smartphone die waarschijnlijk gaar vanaf het begin is. Naar mijn ervaring wordt het waarschijnlijk steeds erger.

Factory reset kan ik nog wel eens proberen.

[ Voor 37% gewijzigd door BikkelZ op 31-05-2012 14:55 ]

iOS developer

• BikkelZ
Voordat ik ga resetten: kan ik op de een of andere manier logs uitlezen, als die er zijn?

iOS developer

Pagina: 1