Ik kwam in diverse gebruikrsprofielen de file Iehacks.css tegen. Ben zelf een leek op gebied van css scripting en ik vroeg me af of t hier om een kwalijk hack script gaat, of om een hack die wat browser instellingen aanpast en hier en daar grafisch wat regelt. Maar hoe ga ik hier op eenvoudige manier achterkomen?
Openen in kladblok? Daarnaast denk ik niet dat een css-bestand veel kan aanrichten als er daadwerkelijk css in staat. Je zou ook even de bestandsnaam door google kunnen gooien trouwens
[ Voor 23% gewijzigd door DataGhost op 31-05-2012 09:22 ]
Door het script na te kijken? En stukjes in google gooien, kijken of het vaker voorkomt en in wat voor context.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:16:
Maar hoe ga ik hier op eenvoudige manier achterkomen?
Grote kans is dat het zoiets is als deze.
En die dient om bepaalde zaken toch goed te laten weergeven in oudere versies van IE, met name 6 en 7.
Schrik je nou werkelijk waar van het woord "hack" in een bestandsnaam?
Een "hack" is niet persé meteen iets kwaadaardigs hoor. Het kan ook een stukje software/scripting betekenen wat bepaalde functionaliteit verbeterd/veranderd.
In het geval van een "IE Hack"-css is dit waarschijnlijk een file die ervoor zorgt dat content op oudere IE-versies getoond wordt zoals je verwacht.
Niks kwalijks dus.
Een "hack" is niet persé meteen iets kwaadaardigs hoor. Het kan ook een stukje software/scripting betekenen wat bepaalde functionaliteit verbeterd/veranderd.
In het geval van een "IE Hack"-css is dit waarschijnlijk een file die ervoor zorgt dat content op oudere IE-versies getoond wordt zoals je verwacht.
Niks kwalijks dus.
Inderdaad. Zie ook [google="iehacks.css"] (met aanhalingstekens dus).
Hack:
Hack:
Het gaat om dat soort hacks, da's geen probleem (behalve als ontwikkelaar-purist). Nothing to see here, move alonga solution to a problem, doing a task, or fixing a system that is inefficient, inelegant, or even unfathomable, but which nevertheless (more or less) works.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
nou, waar kwam je het tegen? Als het in veel profielen staat van mensen die niets met webdevelopment doen...
Pagina: 1