Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Animated Gif] Continue ipv alleen met hover*

Pagina: 1
Acties:

• starfight
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 10:38
Op (een van mn websites) http://www.edgeoftheeyelid.be
zou ik graag een bewegend gif tonen onder het menuitem "tour" echter werkt hij nu alleen als de muis erover hovert, hoe krijg ik het zover om continue te blijven loopen?

2e puntje:
Hoe zou ik de onderste foto-menubalk beter kunnen aanduiden als een bruikbaar iets?
Ik heb hem al zo ver gekregen dat hij perfect werkt in iedere browser, zelfs IE, maar denk dat veel mensen niet gaan proberen erop te klikken

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

1. de eigenschappen van element:hover kopiëren/verplaatsen naar het element in 'neutrale' staat
2. het fade(?)-effect loopen in plaats van alleen op .hover toepassen?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• starfight
8088 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:27:
1. de eigenschappen van element:hover kopiëren/verplaatsen naar het element in 'neutrale' staat
2. het fade(?)-effect loopen in plaats van alleen op .hover toepassen?
de image-menubalk werkt eigelijk gewoon met rollover images, omdat dit het beste werkte in IE,
Ik zoek gewoon een aanduiding om duidelijker te maken dat deze bruikbaar is en niet voor de show :p

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

starfight schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:32:
Ik zoek gewoon een aanduiding om duidelijker te maken dat deze bruikbaar is en niet voor de show :p
Daar was 2. een suggestie voor.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• starfight
8088 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:38:
[...]

Daar was 2. een suggestie voor.
maar welke dan laten loopen? allemaal 1 voor 1 of miss laten knipperen op welke pagina je bent?

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Probeer de mogelijkheden eens uit, dan zie je vanzelf wat duidelijk/leuk/mooi is.

Pagina: 1