Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-11 08:56
Ik zag deze advertentie staan op Marktplaats, een Asus EEE pad Transformer 32 gb, met als enig 'minpunt' "loopt soms vast". Nu lijkt me dat dit met een simpele firmware update te verhelpen is. Een kameraad had dit probleem ook, en na een update was het probleem verholpen.

Ik heb de adverteerder gecontacteerd, en kan hem morgen (donderdag) voor €240 op komen halen.
Het lijkt mij een mooie koop, maar ik wil toch wat meningen van anderen horen.
Komt er iets bij jullie op?
Meer foto's
KenmerkenConditie: Zo goed als nieuw Besturingssysteem: Android Schermgrootte: 10 inch Merk: Asus Levering: Ophalen Eigenschappen:Gps, Uitbreidbaar geheugen, Usb-aansluitingBeschrijving leuke en mooie Asus

alles aanwezig

Lader
usb kabel
boekjes
doos

hij loopt soms vast als je bv: in de market iets wil opzoeken

ik ben zelf Apple minded dus heb niet heel veel verstand van android
misschien eens nieuwe firmware erop

heb geen bon

maar hij is eerlijk
en hij zou gewoon onder de garantie moeten vallen

nieuwprijs
598 euro

nu voor minder dan de helft

wegens het soms vast lopen

inruil is mogelijk

[ Voor 35% gewijzigd door Niekfct op 31-05-2012 00:24 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:37
Erg moeilijk te zeggen. Controleer de tablet goed op schade, kijk ook op internet even of er vochtindicatoren zitten. Spontane vastlopers kunnen nl. ook duiden op vochtschade.

Belangrijk is dus om te weten of hij spontaan vastloopt of op vaste momenten die je kunt herleiden. Het blijft een gok, maar gaat dit nu om de TF101? Als de dock er niet bij zit kun je misschien beter overwegen om voor de 300T te gaan die kostte van de week bij de Mediamarkt 350 euro met vakantiepremie. Die actie is helaas voorbij, maar Saturn heeft nu de BTW vrij actie, misschien dat hij daar ook onder valt? Ik ken de actievoorwaarden zo niet.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:28
pricewatch: Asus Transformer Pad 32GB Zwart

Deze zal het zijn denk ik, nieuwprijs dus geen 600 eu (daar koop je een 32GB prime + dock voor).

Maar verder is het een leuk ding hoor! Ik zou hem idd goed controleren op schade maar als dat allemaal in orde is lijkt het me een goede koop.

[ Voor 23% gewijzigd door Bartske op 31-05-2012 10:16 ]

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-11 19:47
Fractie meer, maar met bon en dock : http://link.marktplaats.nl/562873971
Zo staan er nog meer op marktplaats.

Lees niets over een dock bij de door jou gevonden advertentie. Als die er bij zit, dan zou ik achterdochtig worden, want de gangbare prijs die geboden wordt is al snel bijna 50 ~75 euro hoger.
Zit die er niet bij, dan vind ik de prijs niet super.

• Niekfct
Ik heb de adverteerder nog even gemaild om welk typenummer het precies gaat, en welke Android-versie er gedraaid wordt.

Ik ga er ook niet van uit dat er een dock bij zit, maar dat hoeft van mij ook niet (of is dat nou echt super handig, ik heb ook gewoon een laptop?)

• Niekfct
De reactie terug:

Het is een TF101, met Android 4.0.3, kernel-versie 2.6.39.4 en build-nummer IML74K.WW_EPAD-9.2.1.24-20120503.

Het zal dus dit apparaat zijn: pricewatch: Asus Transformer Pad 32GB Zwart
Er is dus een nieuwe firmware beschikbaar, 2012.05.25.

Nog opmerkingen na deze informatie?

Pagina: 1