Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mobiel Internet Hongarije

Pagina: 1
Acties:

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:14
Ik zat een beetje rond te surfen maar ik kom er niet echt uit.

Ik ga voor 14 dagen op vakantie naar Hongarije maar zou het leuk vinden als ik toch gebruik kon maken van mobiel prepaid internet, even wat informatie bekijken of wat spotify liedjes streamen mocht het daar niet zo duur zijn.

Helaas kan ik geen websites vinden of het mogelijk is om prepaid kaartjes te kopen daar en deze te gebruiken icm mobiel internet.

Heb zelf een huwei dongle van met kpn simkaart, het zou handig zijn als ik hier een prepaid kaartje in kon drukken.

Heeft er iemand misschien meer informatie over mbt prepaid internet in buitenland?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik heb jaren geleden dat gedaan, alleen toen was het relatief prijzig/traag (lees: 4 jaar geleden)

open WIFI accesspoints werkten een stuk beter... (mn carPC had Netstumbler + GPS draaien dus ik kon zo op de kaart zien waar internet was ;)

Ik gebruikte m uiteindelijk alleen voor bellen/smssen, heb toen bij Pannon een prepaid sim gekocht bj een lokale telecomwinkel (in Keszthely in mijn geval)

Inmiddels is Pannon allang overgenomen, maar ik zou gewoon eens bij de lokale providers kijken, of ter plekke een lokale telecomboer binnenrennen.

Taal is wel lastig, een deel van de mensen kan zich kenbaar maken met Duits, maar echt goed... nee, en Engels is helemaal beperkt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, in iedergeval handig overzicht:
http://prepaidwithdata.wikia.com/wiki/Prepaid_SIM_with_data