Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Anman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-11 19:08
Hallo,

Ik heb smooth calendar op mijn telefoon. Dit werkt prima, maar hij synchoniseert maar 1 kant op. Alles wat ik in mijn kalender op gmail zet komt op mijn telefoon maar vice versa niet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt,

Anman

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? We verwachten op GoT meer inzet.

• Anman
Ik ben de instelling van smooth calendar door gegaan en heb gekeken op internet. Daar hebben meer mensen het probleem maar ik zie geen concrete oplossing. Daarnaast heb ik bij mijn google calendar mijn telefoon nummer toegevoegd maar dat mag niet baten.

Anman

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 12:48
Maak je op je telefoon niet een agenda item aan in local? Deze laat smooth calader dan wel zien maar wordt niet gesynct. Als je hem op je google account maakt dan zou het wel goed moeten gaan.

Wind, Waves and Snow

• Anman
Als ik bij smooth calender naar de instelling ga en dan agenda's beheren dan kan ik bij de telefoon agenda alleen kiezen voor zichtbaar maar het lukt me niet om deze op gesynchroniseerd te krijgen. Moet ik hiervoor iets anders instellen of kan ik beter gebruik maken van een alternatief? Dat zou jammer zijn want deze kalender bevalt me op zich goed, met name de widget op het homescreen is handig.

• Anman
Ik begrijp dat niemand hier echt een oplossing voor heeft. Mijn vraag is dan wat voor app gebruiken jullie voor je afspraken die ook synchroniseert met gmail agenda?

Alvast bedankt,

Anman

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:34
Anman schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:44:
Ik begrijp dat niemand hier echt een oplossing voor heeft. Mijn vraag is dan wat voor app gebruiken jullie voor je afspraken die ook synchroniseert met gmail agenda?

Alvast bedankt,

Anman
Welke telefoon? Want een iPhone en Android syncen toch normaal met Gmail / hotmail / MS Exchange?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Anman
Dat had ik ook verwacht maar hij synct maar 1 kant op. Als ik een afspraak maak op mijn telefoon verschijnt deze niet in mijn gmail. Het is een defy+.

• Anman
Het bleek al met al natuurlijk erg simpel. Bij het maken van nieuwe afspraken gaat smooth calendar standaard naar de telefoonagenda. Als je dit 1x op gmail zet blijft dit zo en werkt alles naar behoren.
Pagina: 1