Twijfelend tussen 2 receivers

Pagina: 1
Acties:

• thommieO
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02 14:16
Beste Tweakers,

Ik zit nu met een keuze tussen 2 verschillende receivers:

- De Pioneer VSX-921
- De Onkyo TX-Nr609

Voordat ik toch de verkeerde keuze maak en zometeen zit met iets wat toch net beter had gekund.

Wat voor mij belangrijk is:
Een tweede zone voor speakers
Hdmi Passthrough die het goed doet.

Wat zijn jullie positive en negatieve ervaringen met deze receivers?

Al vast bedankt voor de moeitje

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Ik zou zeggen zoek eens in Het Onkyo Receiver ervaringen/discussie Topic Deel 2 en Het Pioneer Receiver ervaringen/discussie-topic naar de modellen die je uit hebt gezocht. Dan kom je vanzelf dingen tegen die mensen als negatief ervaren. Op GoT verwachten we wat meer eigen inzet.

Over de Onkyo lees je bijvoorbeeld dat de HDMI Passthrough wel werkt, maar dat deze zo'n 25 - 30 Watt gebruikt. Dat het minder kan laten de nieuwe modellen van Onkyo zien met Hybrid Passthrough. Al kon het al voor minder, want Yamaha had maar 2 -3 Watt nodig. En let op met Zone 2 dat alleen analoge bronnen doorgegeven kunnen worden. Allemaal dingen die je zelf had kunnen vinden door het lezen van die twee topics. Ook is het van te voren doorlezen van de handleiding van de modellen ook raadzaam. Dat zijn twee dingen die me zo al te binnen schieten, je komt er vast nog wel meer tegen als je de topics gaat lezen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Ik heb zelf de onkyo tx nr 609 maar ik was er niet zo blij mee.
Het geluid kwaliteit vond ik bagger vergeleken met de oude onkyo tx sr 508/608 serie.
Het netwerk gedeelte werkte bij mij ook maar soms.
Ik zou toch kijken voor een ander model van onkyo

• thommieO
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02 14:16
Bedankt voor alle reacties. Ik heb de twee topics goed doorgelezen.
En ben toen uitgekomen op de pioneer Vsx-921 met als grootste reden dat de prijs ervan erg gunstig is.