Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Counterwise
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09-2019
Hallo tweakers,

Ik had even een vraag, ligt het aan mij of heeft belsimpel een fout gemaakt? Er staat dat ze de SE Xperia Neo Blue (dus niet V) voor 208 euro verkopen.. deze hoort rond de 280 te zijn. Stel dat dit een typfout is en ik bestel hem, kunnen ze daar wat tegen in brengen?

Mvg,

Counterwise

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:57
bestellen kom je er achter

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Counterwise schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:37:
Hallo tweakers,

Ik had even een vraag, ligt het aan mij of heeft belsimpel een fout gemaakt? Er staat dat ze de SE Xperia Neo Blue (dus niet V) voor 208 euro verkopen.. deze hoort rond de 280 te zijn. Stel dat dit een typfout is en ik bestel hem, kunnen ze daar wat tegen in brengen?

Mvg,

Counterwise
URL? Heb het maar even voor jou gedaan....
In de pricewatch is ie ook 100 euro goedkoper, dat is vreemd maar het kan altijd. Zet de page bij je favo (eigenlijk moet het niet staat in je geschiedenis). Dan heb je een bewijs als het eventueel een typfout zou zijn. Dan kunnen ze je niets maken en krijg je gewoon je geld terug. Het meest waarschijnlijke is dat het gewoon klopt.

EDIT: Heb even de rode en witte versie bekeken en het misschien toch een typfout want deze kosten 280 en 270 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door electrom op 30-05-2012 20:38 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Counterwise
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09-2019
Ja, klopt, maar daarom vond ik het al zo vaag. Lijkt me niet dat ie zo afgeprijsd is. Maar ik ga toch misschien voor de Sony Ericsson Xperia Sola :) Maar dit is ook wel leuk, als ie daadwerkelijk 208 euro is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je wilt weten of een prijs klopt kun je gewoon contact opnemen met de shop. Wat betreft de vraag of je bij een foute prijs nog kunt bestellen, dat is al veel vaker voorbijgekomen. Omdat dit topic daarom geen discussiewaarde heeft, gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.