Toon posts:

YAMAHA CRW4416S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jammer maar mijn writer blijkt het niet meer te doen. Plaats ik een CD in het station ziet hij niet da er één inzit ... Daarom wil hij dus ook niet lezen nog schrijven ... Iemand een idee hoe dit zou komen?

Alvast bedankt,
Snipper

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb er zelf ook een gehad, heeft een half jaar gewerkt en daarna ook stuk gegaan. Heb hem toen opgestuurd voor reparatie maar duurde heel erg lang en toen ik hem terug kreeg werkte hij nog niet. Heb dus toen maar een nieuwe gekocht.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Oei ik ben mij yamaha 8424 al 3 weken kwijt, want die las ook geen cd's meer. Was na een jaar en een dag kapot gegaan. Maar bij informatique heb je 2 jaar garantie, als hunnie je pc gebouwd hebben.......

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Toevallig heb ik dezelfde klachten/ervaringen over yamaha-branders,

2 jaar geleden kocht ik een ide brander van Yamaha: de 4x 2x 8x versie. Na 11 maanden ging deze kapot: het programma gaf wel aan dat de cd gebrand was (hij deed er ook gewoon 20 min over), maar op de cd stond geen data, reden kapotte laser. Teruggebracht naar de winkel en kreeg een nieuwe: de 4416S. Ze dachten dat hij kapot ging vanwege de ide aansluiting en gaven dus nu een scsi model.

Na 10 maanden probleemloos branden, weer kapot en weer hetzelfde probleem. Weer teruggegaan naar de winkel, maar het viel om een of andere reden buiten de garantie.
Ze hebben me toen voor de helft van de prijs een philips cdrw 800 gegeven.

Voor mij dus nooit meer yamaha :7

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-04 22:16

CAP-Team

XBL: CAPTeam

hmmz.. 'k heb m'n 4416S al bijna 2 jaar, brandt vlekkeloos, in al die tijd nog maar één cd vernaggeld, was ook nog m'n eigen fout |:(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
De mijne is net 2 jaar ... zal hem opsturen naar Yamaha en zien wat ze zeggen ...

Snipper

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Ben zelf ook dik tevreden over mijn 4416S, +- 2 jaar oud.

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-04 20:22

reapher

Z POWER

Toevallig heb ik dezelfde klachten/ervaringen over yamaha-branders,
2 jaar geleden kocht ik een ide brander van Yamaha: de 4x 2x 8x versie. Na 11 maanden ging deze kapot: het programma gaf wel aan dat de cd gebrand was (hij deed er ook gewoon 20 min over), maar op de cd stond geen data, reden kapotte laser. Teruggebracht naar de winkel en kreeg een nieuwe: de 4416S. Ze dachten dat hij kapot ging vanwege de ide aansluiting en gaven dus nu een scsi model.

Na 10 maanden probleemloos branden, weer kapot en weer hetzelfde probleem. Weer teruggegaan naar de winkel, maar het viel om een of andere reden buiten de garantie.
Ze hebben me toen voor de helft van de prijs een philips cdrw 800 gegeven
Hoe wist je dat de laserkop stuk was? klinkt namelijk meer naar een verkeerde of foutieve ASPI layer

Click hier niet

Pagina: 1