Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

skype audio instellingen

Pagina: 1
Acties:

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 10:30
het probleem is als als ik ga skypen en muziek op zet dat andere mijn muziek heel zachtjes horen iets wat ik dus niet wil, het probleem zit hem volgens mij in de windows mic boost als ik dat vinkje uit zet ben ik ook gelijk bijna niet meer te horen op skype maar het geluid komt niet meer door. het is ook als ik me mic MUTE

headset: sennheiser pc-360
geluidskaart: asus xonar DX

de mic stuurt dus maar heel weinig geluid door standaard al wat ik dus gek vind dat zou gewoon goed hoorbaar moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door knoffy op 30-05-2012 18:01 ]

Verwijderd

Wil dat niet gewoon zeggen dat je je muziek veel te hard zet?

• knoffy
nee het is ook als ik mic gemute heb dan horen ze het ook.

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 13:11
Ik denk dat je mute knop van je headset niet volledig mute(analoog schakelaartje wat nog iets aan geluid doorlaat), dan moet je in skype zelf op mute klikken

[ Voor 21% gewijzigd door hberntsen op 30-05-2012 18:50 ]

• knoffy
sorry mischien handig om er bij te vertellen dat ik dit met elke headset die ik gehad heb dit probleem heb. maar skype zelf mute kan ik wel proberen ja

Verwijderd

Als je muziek ook doorkomt als je je mic uit hebt lijkt het me niet aan je mic te liggen...
Opties dan zijn volgens mij redelijk beperkt:
het kan elektrische "overspraak" zijn, wat je vooral met on-board audio veel hebt, dat als bijvoorbeeld je HDD actief wordt je speakers zachtjes gaan ruisen of je gesprekspartners gaan klagen over gepiep.
OF: je kunt in je geluidsinstellingen hebben zitten rotzooien waardoor je opnameapparaat niet je mic is maar de mixer van je geluidskaart; dat je dus terugspeelt wat je uit je speakers hoort. Geen idee of die Asus kaart dat toelaat overigens en het lijkt me ook dat je veel meer dan allen je muziek zou uitzenden

"gewoon" storing van het één op het ander lijkt me het waarschijnlijkst. Heb je naast je Asus kaart ook on-board audio? Je zou die kunnen activeren en daar je mic in duwen en je output gewoon door je Asus kaart laten komen. Dat zou je probleem kunnen verhelpen, of in elk geval veranderen van "ik stuur zachtjes mijn muziek mee" in "ik ruis een klein beetje" wat, afhankelijk van je muzieksmaak, een kleine of een grote verbetering kan zijn.

• knoffy
heb onboard audio daar kan ik me mic ook wel in doen ja, en het is niet alleen muziek nee het is al het geluid wat op me computer gebeurt wordt mee gestuurd (games,muziek)

Verwijderd

als álles meegestuurd wordt moet je toch echt eens gaan kijken naar hoe je skype instellinge zijn want dan kan hij wel eens op "stereo mix" of "what u hear" oid als opnameapparaat staan...
Pagina: 1