Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenbord USB aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb even een snelle vraag. Ik ben van plan om een nieuw toetsenbord aan te schaffen, het toetsenbord heeft echter een USB 1.1 aansluiting. Ik gebruik het toetsenbord voornamelijk om te gamen, dus ik vroeg me af of er een merkbaar snelheids verschil is tussen een USB 1.1 en een USB 2.0 aansluiting die de meeste toetsenborden hebben.

Alvast bedankt,
Gr. Daan

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Tenzij jij even snel kan typen als superman zal USB1.1 wel voldoende bandbreedte hebben voor een toetsenbord.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:12

DukeBox

loves wheat smoothies

Alleen als er een hub in zit en je van plan bent deze te gebruiken voor andere dingen dan een muis (en andere low bandwidth dingen).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

USB1.1 is 12Mb/s.
Als iedere keystroke 8b aan data is (1B dus, geen idee of dat klopt, maar laten we daar maar even vanuit gaan), dan kun je 1572864 keystrokes iedere seconde doen, wil je die hele 12Mb/s vullen.

Dus tenzij je ruim anderhalf miljoen toetsen per seconden in kan drukken, voorzie ik geen problemen.