Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cuzoen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-01 12:37
Recent van iemand een 8.9 gekocht maar deze had al de nieuwe software Ice Cube (4.0) er op gezet. Ik heb geen kaas gegeten van besturingssystemen en aanverwante updates, maar hoe krijg ik de softwareversie terug naar Honey Comb (ivm werking van camera e.d.) ?

Ik heb getracht via Kies te verbinden maar dat lukt niet (meer), mogelijk door nieuwe software.

Wie o wie heeft een Jip en Janneke tip voor mij.

Dan alvast voor het advies.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ga anders terug naar diegene waarvan je hem gekocht hebt?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Cuzoen
Die koimt er ook niet uit en verwijst hier naartoe.
Ik was zover om de tab in downloadmodus via Odin een unzipped 3.2 versie te laten overzetten, alleen Odin ziet tablet niet in downloadmodus.
Wel in normale modus.

Ik heb dus de ROM file, ODIN en de m.o. om e.e.a. terug te zetten. Enige euvel is dat mijn pc dus de tablet niet ziet in downloadmodus.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:00
Ice Cube? Ice Cream Sandwich zul je bedoelen?

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:26
Opstarten met ON + VOLUME DOWN UP ingedrukt
aka: in recovery
dan CLEAR CACHE DATA & EXT
vervolgens FLASH ZIP FROM SD CARD

Of gewoon de NANDROID terugzetten die als het goed is gemaakt is en mogelijk op de SD kaart staat.

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 31-05-2012 17:15 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

http://www.sammobile.com/

Ga hier eventjes alles lezen. Poets je engels wat op en lees alles met betrekking tot de tab. Daar staan namelijk alle originele firmwares!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
SmiGueL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:29:
Opstarten met ON + VOLUME DOWN ingedrukt?
aka: in recovery?
dan CLEAR CACHE DATA & EXT
vervolgens FLASH ZIP FROM SD CARD

Of gewoon de NANDROID terugzetten die als het goed is gemaakt is en mogelijk op de SD kaart staat.
met vol down ga je in downloadmode, met vol up ga je in recovery

• Cuzoen
Manne, dank voor t advies maar ik ben maar een eenvoudige jongen, voor wie een tablet niet meer is als een draagbare pc met leuke apps. Ik heb geen kaas gegeten van programmeren etc.
Gaat mij er om dat ik dat ding middels een zip file (origoinele 3.2 versie) via Odin terug kan zetten op de tablet.
Grote probleem is dat ik in de downloadmodus (vol.down+on) geen verbinding zie/krijg tussen tablet en pc (en dus Odin)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Drivers geinstalleerd? Die van Kies en dergelijke?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
heb je kies geinstalleerd? En staat kies (ook de tray agent) uit? Even checken in taakbeheer.

• Cuzoen
Welke SD kaart overigens ? Zit geen sd slotop

• Cuzoen
Kies geinstalleerd. Ziet tablet niet. Geeft aan mogelijk probleem verbinding. Alles doorlopen, ziet m gewoon niet (door 4.0 software ??)

Verwijderd

En nu ODIN gebruiken, stuurprogramma is nu geinstalled

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:26
418O2 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:31:
[...]

met vol down ga je in downloadmode, met vol up ga je in recovery
Klinkt logisch :)

Lees alleen hier punt 4.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1287205
Staat wel degelijk Down.

Maar kan mij herinneren dat het ergens omgewisseld was in 1 van de handleidingen.. zal deze wel zijn geweest dan :P

Heb deze stap ook maar 1 keer gedaan met mijn tab. Gelijk geroot+CWM+Custom Rom Android 4.0 erop. Werkt super wil zelf echt niet meer terug naar 3.2.. dan maar geen werkende camera :P

[ Voor 17% gewijzigd door SmiGueL op 31-05-2012 17:32 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Pagina: 1