Toon posts:

Oude bak aansluiten op tv (zonder beeldscherm)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb een oude pc bak staan die ik graag 1 keer voor iets wil gebruiken.
Nu heb ik alleen geen beeldscherm...
Ik kwam tot de ontdekking dat mijn tv wel een vga poort heeft dus ik heb een vga kabel er tussen gehangen.
Nu ziet de tv wel dat er een pc is aangesloten ( dit doet hij al als je de vga kabel er in prikt.)
Maar als ik de pc opstart zegt hij: geen signaal.
Ik denk dat het in de instellingen zit maar die kan ik dus niet aanpassen omdat ik geen ander scherm kan aansluiten.

Ik hoop wat hulp te kunnen vinden!

Ik heb trouwens windows 7 er op staan en las over de keyboard shotcut, vlaggetje+p.
Het probleem is dat mijn p toets op het toetsenbord het niet doet. (de enige die ik kan gebruiken, andere zijn bluetooth) Zou dit kunnen werken? dan ga ik namelijk een toetsenbord regelen!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 16:41 ]

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:15
Wanneer je opstart zie je dos wel voorbij komen? Start anders in veilige modus en verwijder de driver en start de PC vervolgens op.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik zie dos ook niet voorbij komen, ik dacht dat dat normaal was. Zou ik in veilige modus wel beeld moeten krijgen dan?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 16:42 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:41:
Nee ik zie dos ook niet voorbij komen, ik dacht dat dat normaal was. Zou ik in veilige modus wel beeld moeten krijgen dan?
Nee de bios zou je sowieso te zien moeten kunnen krijgen, die pas je ook niet aan als je instellingen in Windows veranderd!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:15
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:41:
Nee ik zie dos ook niet voorbij komen, ik dacht dat dat normaal was. Niet het geval?
Volgens mij moet je dos wel kunnen zien (ik teminste thuis wel). Probeer de pc op te starte en druk op pause (boven je pijltjes) wacht 1min meestal is de TV wat trager met resolutie weer geven enzo.

Anders betwijfel ik of het wel gaat werken. Dan zal laatste optie zijn bij buren monitor lenen of pc daar heen brengen en de resolutie terug zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm mijn laptop even aangesloten en ik zie inderdaad daar wel het dos scherm etc.
Dan kan het dus niet aan de instellingen liggen van windows op die oude bak?
Is dan de vga poort kapot? Ik heb namelijk tot de laatste jaarwisseling een beeldscherm erop gehad met vga.. Raarrr!
Pagina: 1