Vodafone directsales: Samsung Galaxy S plus

Pagina: 1
Acties:
  • 593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Via de direct-sales aanbieding afgelopen zaterdag een Galaxy S plus (I9001) besteld. €20 voor 24 maanden, leuke aanbieding leek me dat.

Schijnbaar hebben meer mensen dat zich bedacht, want de telefoon is niet meer leverbaar. Volgens de VF medewerker is er een conflict met Samsung over, en worden ze op korte termijn ook niet meer verwacht. Er wordt gedacht klanten een andere aanbieding te doen.

Heeft iemand van jullie zoiets al eerder meegemaakt? Over wat voor andere aanbiedingen kan ik dan gaan denken? Als ze mij bv een SGS2 voor iets meer aanbieden (bijvoorbeeld €25), dan doe ik het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heeft weinig met telecom te maken. Shopping hoort in het Shopping Forum, dus daar verplaats ik je topic naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 16:53

LieveNiels

On Fire

€20 met wat voor voorwaarden?

De naam doet trouwens vermoeden dat het een high-end model is, maar het is een midrange €250 model. Met dat in gedachte vind ik het geen speciale deal in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:21
offtopic:
De S plus is een prima telefoon, echt een super goed scherm en snel genoeg voor een shitload aan apps. Ook games draaien vloeiend imo

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
LieveNiels schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:37:
€20 met wat voor voorwaarden?

De naam doet trouwens vermoeden dat het een high-end model is, maar het is een midrange €250 model. Met dat in gedachte vind ik het geen speciale deal in ieder geval.
"De bundel bestaat uit 180 belminuten, 120 SMS berichten en 300 MB internet op je mobiel"

En dit dan 24 maanden voor €20

Maar goed, ik had al op bellen.com gekeken, best een goede deal. Ik vraag me af wat je:
- redelijker wijs als vervangende telefoon kan vragen
- je een toch iets betere deal krijgt dan de standaard aanbiedingen van dit moment (ik ga bijvoorbeeld geen Galaxy ace voor €15 nemen
- Het zelfde abbo hou (180 bellen, 120 sms en 300 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:03
Niet om het een of ander, maar wat is je doel nou met dit topic?
Om te weten wat een ander persoon in een andere situatie voor ander aanbod heeft gekregen?

imo valt hier niks zinnigs over te zeggen. Wij kunnen niet bij Vodafone in de gegevens kijken.
Misschien als het echt zo'n goede actie is, zijn ze wel terug gefloten en komen ze straks met een ander minder goede aanbieding.

Als mensen hier gaan roepen dat je misschien wel een SGII aangeboden krijgt en dat krijg je niet ben je misschien wel teleurgesteld o.i.d

Ik zie dit soort topics hier steeds vaker op tweakers. De "Wat als" topics. Topics die vaak gemakkelijk door de gebruiker zelf is te beantwoorden door even het antwoord van de fabrikant af te wachten of even te bellen met de leverancier/fabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens met bovenstaande auteur. Wacht even af totdat je correspondentie krijgt van VF. VF zal je een passend alternatief moeten bieden en jij kunt zelf bepalen wat je een passend alternatief vindt. Kortom, wacht even totdat je hoort welke oplossing zij aanbieden. Mocht je op dat moment een nieuwe vraag hebben, dan kun je een nieuw topic openen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.