Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash AS2.0 twitter widget

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 13:52
Voor één van mijn eigen websites ben ik met flash aan de slag gegaan (erste keer) . Ik heb een flash website (template) omgebouwd. De hele website werkt met Action Script 2

Nu wil ik links onder een nieuwssectie hebben die aan twitter is gekoppeld. Hiervoor heb ik de volgende handleiding gevolgd.

De widget werkt prima als ik hem in een aparte map host op mijn server. Helaas werkt hij niet ingebouwd in de website.

Een beetje hulp zou erg fijn zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door flipje81 op 30-05-2012 16:04 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
flipje81 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:55:

Een beetje hulp zou erg fijn zijn.
Een beetje meer informatie ook ;)
Wat heb je al geprobeerd? Krijg je foutmeldingen? Heb je al gedebugged? (Debuggen: Hoe doe ik dat?). Je kunt eventueel, om bijv. netwerkproblemen te troubleshooten of te zien of iets wel/niet geladen wordt, een tool gebruiken als Wireshark).

Long story short: ik mis nogal wat informatie (zie onze Quickstart) in je topicstart en verzoek je dan ook vriendelijk een nieuw topic te openen met die quickstart onder de arm ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.