Beste mensen,
Ik probeer een pc samen te stellen voor ongeveer 1500 euro. Pc zal voornamelijk gebruikt worden om modellen te vervaardigen om dit vervolgens te 3D printen. Nou heb ik nu een computer staan die het renderen van de modellen niet trekt, maar omdat de pc al een aantal jaren oud is wil ik graag een nieuwe pc kopen.
Met CBCT scans worden er 3D modellen gemaakt. Deze worden bewerkt en worden er oa nieuwe onderdelen ingetekend. Dit is een computer dat puur voor 3D bewerking gebruikt zal worden en voor niks anders. De 3D modellen vergen redelijk wat rekenkracht dus daarom ben ik hierop uitgekomen.
Graag zou ik wat advies willen hebben over de computer. Zijn er bottlenecks of misschien dat ik een aantal dingen moet aanpassen waardoor de pc beter loopt en of dit natuurlijk wel past!
SSD zal er later apart bijkomen maar heeft voorlopig geen prioriteit.
Als ik wat meer informatie moet geven of iets dergelijks hoor ik het graag.
Bedankt alvast!!
Ik probeer een pc samen te stellen voor ongeveer 1500 euro. Pc zal voornamelijk gebruikt worden om modellen te vervaardigen om dit vervolgens te 3D printen. Nou heb ik nu een computer staan die het renderen van de modellen niet trekt, maar omdat de pc al een aantal jaren oud is wil ik graag een nieuwe pc kopen.
Met CBCT scans worden er 3D modellen gemaakt. Deze worden bewerkt en worden er oa nieuwe onderdelen ingetekend. Dit is een computer dat puur voor 3D bewerking gebruikt zal worden en voor niks anders. De 3D modellen vergen redelijk wat rekenkracht dus daarom ben ik hierop uitgekomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus P9X79 Pro | € 254,- | € 254,- |
| 1 | Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Samsung SH-222BB Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Antec Three Hundred Two | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 37,60 | € 37,60 |
| 1 | Intel Core i7 3930K Boxed | € 501,- | € 501,- |
| 1 | Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5 | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Cooler Master Silent Pro Gold 800W | € 127,90 | € 127,90 |
| 1 | G.Skill RipjawsZ F3-12800CL9Q2-32GBZL | € 177,50 | € 177,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.489,35 | |
Graag zou ik wat advies willen hebben over de computer. Zijn er bottlenecks of misschien dat ik een aantal dingen moet aanpassen waardoor de pc beter loopt en of dit natuurlijk wel past!
SSD zal er later apart bijkomen maar heeft voorlopig geen prioriteit.
Als ik wat meer informatie moet geven of iets dergelijks hoor ik het graag.
Bedankt alvast!!