Oranjefans opgepast: Belgische supporters te huur!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Aangezien België (alweer!!!) niet gekwalificeerd is voor het EK zetten wij onszelf te koop om voor een land te supporteren. Wij zullen de nationale hymne van dat land studeren. Wij kleden ons in de teamkleuren van dat land. En het belangrijkste: onze onvoorwaardelijke steun en support voor dat nationale team.

Het is trouwens niet de eerste keer dat we dit doen. Vorig WK in 2010 hebben we een soortgelijke ebay bieding gedaan en de winnaar was Honduras. Voor sfeerbeelden van toen kan je op onze facebook groep terecht.

Het is belangrijk om te melden dat de opbrengst van deze verkoop integraal naar UNICEF gaat. Dus niet gierig zijn, want het is voor het goede doel! Nu is het belangrijk dat we zo veel mogelijk internationale buzz krijgen, zodat we zoveel mogelijk geld kunnen inzamelen. Niet alleen voor Unicef, maar onze steun voor een nationaal elftal is amper in geld uit te drukken. :p

Enkele linkjes:
http://bleacherreport.com...rt-team-of-winning-bidder
http://www.nieuwsblad.be/....aspx?articleid=GN03QM9KR
http://www.hln.be/hln/nl/...-aan-hoogstbiedende.dhtml

En het allerbelangrijkste!
--> Bieden doe je hier!!! <--
Once again we, Belgian soccer fans, have no team to root for in the euro 2012 tournament. Once again we are orphaned, wandering through the streets without colours, without flag. We will watch the games, but we won't taste the heat of the fight, the tension between victory and defeat.

Unless...

This group and all its members will be put for sale on ebay, and all profits will go to Unicef. The highest bidder can choose what country we will be rooting for during Euro 2012. We will instantaneously become huge fans of his or her team. Yes, even if that means Holland.

You can find the eBay-auction here:
http://tiny.cc/f843ew

We will watch the games, root for the team, wear the colours and the flags, maybe even learn the national anthem. Pictures and photos will be posted in this group, and will be sent to the winning bidder.

Once the team is eliminated from the tournament, we will grieve for 24 hours, and then put ourselves for sale on ebay again.
Van uit de gazet:
De Rode Duivels zijn er niet bij op Euro 2012, maar dat mag volgens Lieven Scheire geen excuus zijn om niet te supporteren. Sterker nog, de presentator van Scheire en de schepping maakt van de nood een deugd en zet zijn supporterstalent en dat van ruim 200 andere voetballiefhebbers te koop op veilingsite eBay.be.

'We steunen het team van de hoogste bieder, zelfs al is dat het Nederlandse. We zullen de wedstrijden bekijken, de kleuren dragen, indien mogelijk de vlag kopen en het nationaal volkslied leren', vertelt Scheire in zijn verkoopspraatje. De inkomsten gaan integraal naar Unicef. 'Wanneer het team uit het toernooi ligt, zullen we 24 uur rouwen. Daarna bieden we onze diensten opnieuw te koop aan.' Op dit moment kunt u Lieven Scheire al krijgen voor 16,75 euro, op 7 juni gaat hij definitief onder de hamer.
De Facebookgroep van de te huren supporters (op het moment van schrijven al meer dan 1800 leden): https://www.facebook.com/groups/414750861890585/

De link naar eBay: http://www.benl.ebay.be/i...iewItem&item=140760621053

Momenteel stijgt het aantal supporters sneller dan de prijs, dus doe uw voordeel! :D

[ Voor 49% gewijzigd door DarthDavy op 01-06-2012 11:07 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Haha geweldig, ook dit stukje :
Specificaties
Staat van object:
Tweedehands: Een object dat eerder al gebruikt werd. Het object kan tekens van slijtage vertonen maar werkt nog

Verder wel een leuk idee, zal het even in de gaten houden.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
...

[ Voor 99% gewijzigd door DarthDavy op 01-06-2012 11:08 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
Het gaat goed met onze facebookgroep. We tellen op dit ogenblik 12.000 leden. 20.000 tegen volgende week zou zeker moeten lukken.

Ondertussen hebben we tal van bedrijven aangesproken voor sponsoring om evenementen op te stellen. Van de bedrijven die reactie terugsturen zijn de meeste positief, maar er kan daar natuurlijk niet op één dag over beslist worden. De meeste bedrijven hebben een charity budget, dus ik vermoed dat er tegen volgende week wel een paar bedrijven over de brug zullen komen en dan kan het hard gaan met onze ebay auction. Deze laat het momenteel wel wat afweten met maar 365 euro op dit ogenblik.

Unicef heeft ondertussen ook al (positief) gereageerd en al een doel voor het geld bekend gemaakt. Al het geld dat deze auction opbrengt, gaat naar noodhulp voor schooltjes op de richten in rampgebieden. Denk aan scholen na overstromingen in Thailand en dergelijke.

Voor de duidelijkheid. Niet enkel het geld van de auction gaat naar Unicef, maar ook alles wat wij organiseren tijdens het EK zal de opbrengst ervan naar Unicef gaan. We zijn ondertussen met 12.000, dus denk aan heel wat lokale cafe- en straatevenementen. Maar... we zien het ook groter. Wat we zeker ook mogelijk achten is een wedstrijd van het winnende auction land te bekijken in één van onze eerste klasse stadia. Afhankelijk van de deal die we met de eerste klasse club kunnen afsluiten kan het entreegeld ook deels gebruikt worden voor het goede doel. Ook kijken we hier weer naar de bedrijven voor sponsoring zodat de catering ook geld kan opbrengen voor het goede doel.

Ondertussen proberen wij zoveel mogelijk in de media te blijven -> wat goed lukt en ik heb er vertrouwen in dat we volgende week een ok krijgen van een aantal bedrijven en dan zal het hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:40

thommich

Belg

Ik denk dat het grootste probleem de beruchte gierigheid van de Nederlanders is.

Dan zullen we tegen hen moeten supporteren hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijgen jullie ook nog veel buitenlandse interesse van bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
We schrijven specifiek multinationals aan met hun roots in een deelnemend EK-land. Denk aan Ikea, Carlsberg, Guiness, Coca-Cola (geen EK land, maar we hebben drank nodig op onze evenementen), Barco (Belgisch, maar kan ons grote schermen sponsoren voor de evenementen), Alken Maes (ook Belgisch, maar er is natuurlijk bier nodig),... Dit is een lijstje van bedrijven die al heel positief op het initiatief hebben gereageerd en nu aan het evalueren zijn of ze ons willen sponsoren.

Bij mijn weten zijn van de Nederlandse bedrijven Albert Heijn en Mora (en nog andere hoor) aangeschreven, maar daar heb ik geen weet van of die al (dan niet positief) gereageerd hebben. Als er mensen connecties hebben bij grote Nederlandse bedrijven die hier iets in zouden zien, schrijf ze aan zou ik zo zeggen.

Bezieler van dit project is Lieven Scheire, een bekende Vlaming. Met concrete plannen kan hem gecontacteerd worden (in eerste instantie via facebook).

Ik ben echt benieuwd of dit initiatief volgende week in een stroomversnelling zal terechtkomen. Het zou nog maar eens de kracht van sociale media onderstrepen. Je kan tegenwoordig met een leuk idee grote dingen verwezelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Once the team is eliminated from the tournament, we will grieve for 24 hours, and then put ourselves for sale on ebay again.
Prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
geweldig concept! Ik ga dit zeker in de gaten houden

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
eBay heeft de 'verkoop' gestopt 'omdat het tegen de mensenrechten is' ;w
eBay stopt verkoop van Belgische voetbalfans
Veilingsite eBay heeft de Belgian Soccer Fans for Sale een halt toegeroepen. Neveneffect Lieven Scheire heeft al duizenden volgelingen verzameld om op het EK voor het hoogstbiedende land te supporteren, ten voordele van Unicef. Maar eBay heeft de veiling van zijn site gehaald, 'want het is in strijd met de mensenrechten'.
Op eBay biedt Scheire zichzelf en iedereen die op Facebook lid wordt van de 'Belgian Soccer Fans for Sale for Euro 2012'-groep te koop aan. Die groep zal dan supporteren voor het land dat het meest biedt. De opbrengst gaat naar Unicef.

Het initiatief is een succes, want al 15.000 mensen steunen de actie. 'Het ledenaantal is fantastisch. We zetten nu in op persaandacht in de deelnemende EK-landen, dan zal de veiling ook echt op gang komen', zegt Scheire.

'En als het team vroegtijdig uit het toernooi verdwijnt, zullen we 24 uur rouwen en zetten we ons daarna weer te koop', zegt Scheire. 'En ja, zelfs voor Nederland willen we supporteren.'

'Het leeft echt, ook internationaal. Unicef zelf heeft het verspreid naar al zijn nationale afdelingen. Ik ben benieuwd wie ons koopt, al hoop ik wel een beetje dat het een underdog wordt', zegt Scheire.

Intussen heeft eBay de veiling wel van zijn site gehaald, omdat de verkoop van mensen in strijd is met de mensenrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Nikolas schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:00:
eBay heeft de 'verkoop' gestopt 'omdat het tegen de mensenrechten is' ;w

[...]
Dat is heel erg triest van Ebay :X Want ik vindt het echt een leuk initiatief van onze Buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
eBay zet verkoop van Belgische voetbalfans terug online

Veilingsite eBay heeft de Belgian Soccer Fans for Sale toch opnieuw toegelaten. eBay had de veiling even van zijn webstek gehaald, 'want het is in strijd met de mensenrechten'.
Op eBay biedt Neveneffect Lieven Scheire zichzelf en iedereen die op Facebook lid wordt van de 'Belgian Soccer Fans for Sale for Euro 2012'-groep te koop aan. Die groep zal dan supporteren voor het land dat het meest biedt. De opbrengst gaat naar Unicef.

Het initiatief is een succes, want al 15.000 mensen steunen de actie. 'Het ledenaantal is fantastisch. We zetten nu in op persaandacht in de deelnemende EK-landen, dan zal de veiling ook echt op gang komen', zegt Scheire.

'En als het team vroegtijdig uit het toernooi verdwijnt, zullen we 24 uur rouwen en zetten we ons daarna weer te koop', zegt Scheire. 'En ja, zelfs voor Nederland willen we supporteren.'

'Het leeft echt, ook internationaal. Unicef zelf heeft het verspreid naar al zijn nationale afdelingen. Ik ben benieuwd wie ons koopt, al hoop ik wel een beetje dat het een underdog wordt', zegt Scheire.

Intussen had eBay de veiling even van zijn site gehaald, 'omdat de verkoop van mensen in strijd is met de mensenrechten'. Maar de veilingsite is nu op zijn stappen teruggekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

je verkoop toch geen mensen maar een dienst?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Denk dan toch godverdomme twee seconden na voor je iets offline haalt, hoe moeilijk is dat eigenlijk :/ Maar goed, het initiatief staat terug online, dat lijkt me het belangrijkste.

Ik heb gisteren voor de gein ook deze maar eens ingevuld, kwam uit op Nederland, dus ik niet dat ik er nog aan kan ontsnappen :)F Ik wil trouwens gerust voor Nederland supporteren, maar dan moet er wel iemand een sjaaltje mijn kant op sturen :+

[ Voor 9% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 03-06-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het zou helpen als er vermeld wordt over hoeveel fans het gaat? Overigens tof idee! Kunnen jullie nog de komende 10 jaar mee vooruit! :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

eenmalig bedrag doe ik niet, 420 euro?! 8)7
je kan imo beter 10.000 stuks aanbieden voor 5-10 euro per stuk.

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 03-06-2012 15:18 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:11
mrc4nl schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:17:
eenmalig bedrag doe ik niet, 420 euro?! 8)7
je kan imo beter 10.000 stuks aanbieden voor 5-10 euro per stuk.
De opzet van de actie kan inderdaad beter, iets waar de volgende keer aan gewerkt moet worden. (laten we maar even onderstellen dat België volgend WK/EK ook niet meedoet :X )

Nog een extra stimulans:

Momenteel 19.000 supporters voor 660 euro, da's een luttele 3,5 eurocent per supporter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Oranje is plotseling 20.000 gekochte fans rijker

"Hup Holland Hup." Het klonk zojuist al op de radio, maar straks ook enkele weken in België!

Het Oranje-legioen heeft er immers plotseling 20.000 extra toeschouwers bij. Dat is een gevolg van een initiatief van Lieven Scheire, genaamd 'Belgian soccer fans for sale'. Een groep Belgische supporters stelde zich beschikbaar voor Unicef. Ze moesten flink gaan juichen voor een land op het EK.

De hoogste bieder mocht bepalen welk land ze zouden gaan ondersteunen. Een Nederlander, wiens naam onbekend is gehouden, is winnaar geworden. Hij heeft 3.000 euro betaald. Scheire gaf toe dat hij hoopte op Tsjechië of Zweden, maar het werd dus Nederland. Twee jaar geleden was dezelfde groep supporter van Honduras. "Over twee jaar hopen we eindelijk weer voor België te kunnen juichen op een eindtoernooi."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
1. Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den Vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.

2. In Godes vrees te leven
heb ik altijd betracht,
daarom ben ik verdreven,
om land, om luid gebracht.
Maar God zal mij regeren
als een goed instrument,
dat ik zal wederkeren
in mijnen regiment.

3. Lijdt u, mijn onderzaten
die oprecht zijt van aard,
God zal u niet verlaten,
al zijt gij nu bezwaard.
Die vroom begeert te leven,
bidt God nacht ende dag,
dat Hij mij kracht zal geven,
dat ik u helpen mag.

4. Lijf en goed al te samen
heb ik u niet verschoond,
mijn broeders hoog van namen
hebben 't u ook vertoond:
Graaf Adolf is gebleven
in Friesland in den slag,
zijn ziel in 't eeuwig leven
verwacht den jongsten dag.

5. Edel en hooggeboren,
van keizerlijken stam,
een vorst des rijks verkoren,
als een vroom christenman,
voor Godes woord geprezen,
heb ik, vrij onversaagd,
als een held zonder vrezen
mijn edel bloed gewaagd.

6. Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
Uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.

7. Van al die mij bezwaren
en mijn vervolgers zijn,
mijn God, wil doch bewaren
den trouwen dienaar dijn,
dat zij mij niet verrassen
in hunnen bozen moed,
hun handen niet en wassen
in mijn onschuldig bloed.

8. Als David moeste vluchten
voor Saül den tiran,
zo heb ik moeten zuchten
als menig edelman.
Maar God heeft hem verheven,
verlost uit alder nood,
een koninkrijk gegeven
in Israël zeer groot.

9. Na 't zuur zal ik ontvangen
van God mijn Heer dat zoet,
daarna zo doet verlangen
mijn vorstelijk gemoed:
dat is, dat ik mag sterven
met eren in dat veld,
een eeuwig rijk verwerven
als een getrouwen held.

10. Niet doet mij meer erbarmen
in mijnen wederspoed
dan dat men ziet verarmen
des Konings landen goed.
Dat u de Spanjaards krenken,
o edel Neerland zoet,
als ik daaraan gedenke,
mijn edel hart dat bloedt.

11. Als een prins opgezeten
met mijner heires-kracht,
van den tiran vermeten
heb ik den slag verwacht,
die bij Maastricht begraven,
bevreesde mijn geweld;
mijn ruiters zag men draven
zeer moedig door dat veld.

12. Zo het den wil des Heren
op dien tijd had geweest,
had ik geern willen keren
van u dit zwaar tempeest.
Maar de Heer van hierboven,
die alle ding regeert,
die men altijd moet loven
en heeft het niet begeerd.

13. Zeer christlijk was gedreven
mijn prinselijk gemoed,
standvastig is gebleven
mijn hart in tegenspoed.
Den Heer heb ik gebeden
uit mijnes harten grond,
dat Hij mijn zaak wil redden,
mijn onschuld maken kond.

14. Oorlof, mijn arme schapen
die zijt in groten nood,
uw herder zal niet slapen,
al zijt gij nu verstrooid.
Tot God wilt u begeven,
zijn heilzaam woord neemt aan,
als vrome christen leven,-
't zal hier haast zijn gedaan.

15. Voor God wil ik belijden
en zijner groten macht,
dat ik tot genen tijden
den Koning heb veracht,
dan dat ik God den Heere,
der hoogsten Majesteit,
heb moeten obediëren
in der gerechtigheid.
Damn!!!!! En dat moet ik tegen zaterdag van buiten kennen????

Ah, jullie zingen enkel het eerste en zesde couplet. Dan valt dat mee. Tsjah, vijftien coupletten van buiten leren is toch te hoog gegrepen voor de meeste Nederlanders (pun intended).

Soit, deze trouwe Vlaming staat het Oranje legioen bij komende zaterdag tegen Denemarken.

En om mij in de Van Persie-Huntelaar discussie te mengen: eerste helft Van Persie, tweede helft Huntelaar. Wij Belgen zijn kampioenen in compromissen. Jullie gaan nog veel aan ons hebben.

Hup Holland Hup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Komt nog eens bij dat het volkslied maar eenmalig gespeeld wordt, dus eigenlijk alleen couplet 1 is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:10

Seraphin

Meep?

DarthDavy schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Damn!!!!! En dat moet ik tegen zaterdag van buiten kennen????

Ah, jullie zingen enkel het eerste en zesde couplet. Dan valt dat mee. Tsjah, vijftien coupletten van buiten leren is toch te hoog gegrepen voor de meeste Nederlanders (pun intended).

Soit, deze trouwe Vlaming staat het Oranje legioen bij komende zaterdag tegen Denemarken.

En om mij in de Van Persie-Huntelaar discussie te mengen: eerste helft Van Persie, tweede helft Huntelaar. Wij Belgen zijn kampioenen in compromissen. Jullie gaan nog veel aan ons hebben.

Hup Holland Hup!
Volgens mij kent 80% (of meer?) van NL ook alleen maar het 1e couplet :P
Als je echt wil opgaan voor de Nederlandse EK-nationaliteit, is André Hazes véél belangrijker ;)

Wel een top-idee! Blij om te zien dat jullie nu "bij ons" horen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 08-06-2012 15:36 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
* Erycius trekt zijn oranje Leuven Bears T-shirt aan, maar dan binnenstebuiten.

Veel andere oranje spullen zijn hier voor de rest niet in huis :p

De match van vanavond moet ik al missen, maar mentaal supporter ik mee! Who needs Batman when you have Robin! Kijk ik kan het al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Erg leuk, jammer dat er weer gemekkerd moet worden over mensen rechten... dat ze zich zo druk maken over de mensen rechten in polen en ukraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
En we zijn er klaar voor

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/78697752/papa.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/78697752/zoon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Leuk initiatief!, lol ik denk zelfs dat de biedingen weer geopend kunnen worden na de groepsronde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is duitsland supporten niet beter voor jullie? :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
Ik begin te vrezen dat het aan ons ligt. We supporteren voor de Rode Duivels, geen resultaat. Nu supporteren we voor Oranje, ook geen resultaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
DarthDavy schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:35:
Ik begin te vrezen dat het aan ons ligt. We supporteren voor de Rode Duivels, geen resultaat. Nu supporteren we voor Oranje, ook geen resultaat. :(
Dan wordt het tijd om Duitsland en Portugal te gaan supporteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
Ik ben grote fan van het huidige Duitse team, dus ik heb gisteren tijdens Duitsland-Portugal ook voor de Duitsers zitten supporteren (in een Belgisch shirt dan :p), maar het was ook gene vetten. Maar toch gewonnen.

Ik snap wel totaal niet waarom de Duitsers met Gomez willen spelen; Klöse is misschien al wat oud aan het worden, maar bewijst toch ieder groot toernooi dat hij er staat en goals scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05
Wel of niet met Gomez spelen is net zoiets als wel of niet met Huntelaar spelen ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
(jarig!)
Niet echt, Huntelaar kan voetballen... Gomez is eerder een Van Nistelrooy: ik weet heel goed waar ik moet staan om een bal binnen te leggen, maar voetballen, nah, dat kan die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
Vanavond supporteren we alweer voor Oranje! Hup holland hup! Laat die duitsers maar eens een poepje ruiken! (of zoiets)

Maar wel zonder Heineken, zo zijn we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ery, dat hebben veel Nederlanders ook. Heineken is niet te zuipen. Zoals hier in de omgeving verteld wordt:

Ze geven een paard Echt bier te drinken, wat er even later uitkomt noemen ze Heineken

En dat is ook zo helaas :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Kleine update:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uXfniPKdcNA~%5B/url"]YouTube: haka war dance for Holland[/video]

[ Voor 6% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 13-06-2012 15:09 ]

Pagina: 1