SoftFSB met een BE6-II???

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04
SoftFSB met een BE6-II???, kan dit, support softFSB dit mobo??
Ik heb ergens gelezen dat dit handiger is dan de bios (?????)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Ja, dat zou wel heel erg handig zijn om te weten, welke Koning weet welke clockgenerator je can gebruiken met SoftFSB.
Abit be6 II wordt niet standaard ondersteund. :(

Banshax (edited 07-05-2000).]

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat programa heet "CPU Boost"
link weet ik zo niet..als je em wil hebben meel ik em wel

Verwijderd

nee het heet toch softFSB en die wil ik ook weten(clockgen)

Verwijderd

er zijn dus meerdere proggies. nou welke het is zal me niet boeien. als ik m`n cpu maar in windows kan instellen.

Verwijderd

Ok, thanx MP3-Junky :)
het proggie werkt. probleem is, hij verander OOK je pci devider en AGP devider settings.
ik boot met 5x100, agp 1/3 en pci 1/4.
zet CPUboost aan, en clock alles naar 130Mhz [ik haal via Abit bios 140Mhz zonder problemen] ok, pci bus loop nu op 43Mhz. de devider is dus verandert! als ik 140Instell, nou dan crashed je pc geheid. :) PCI op 46Mhz, argh das nie zo goed voor je hd.

trouwens, ik vermoed dat ie AGP devider ook verandert, maar dat kan ik niet bevestigen. still tnx btw.
CPUboos zegt clockgen: RTM 520-39
SoftFSB heeft clockgen: Realtek RTM520-39D maar die werkt dus niet :( [ik probeer, lees crash, nog ff voor de zekerheid]

Verwijderd

:( ok dat ging niet zoals het hoort :(
deviders worden idd omgegooid. grbml ok, dan maar andere manier vinden om easy over te clocken.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Volgens mij is er een proggie SoftBE6 of sow, heb ik ergens gehoord/gelezen...
Weet niet waar je het kan loaden.

SoftFSB werkt wel op mijn ASUS P2B-F... :P

Verwijderd

Hmmz, SOFTbe6? ben al aan`t zoeken. niet ergens een url liggen he? d8 ik al, jammer :(
Pagina: 1