Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan Printer niet toevoegen in Windows 7

Pagina: 1
Acties:

• Torrenator
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-03 20:25
Hallo,

Ik heb een printserver met daarop Windows Server 2003 R2 SP2 en een hoeveelheid computers. We zijn nu bezig met de overgang naar windows 7 SP1 maar als we printers willen toevoegen krijg ik de fout 0x00000007e. Het lijkt er wel op dat hij het stuurprogramma heeft geinstalleerd maar we krijgen geen verder toegang. Ook is er op de server de juiste drivers geinstalleerd. En hebben we de rechten nagekeken maar ook hier kunnen we geen fouten in vinden, we hebben ook de firewalls al uitgezet maar dan houden we het probleem nog steeds. wie weet waar dit mee te maken heeft of kan het eraan liggen dat windows 7 en windows server 2003 gewoon niet goed samen gaan. We hebben testen dit met een HP Deskjet 4014n.

Groet,
Torrenator

[ Voor 0% gewijzigd door Torrenator op 04-12-2016 01:05 . Reden: masking ]

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Bedoel je niet een Laserjet?

Heb je zelf al wat gezocht? Ik zie wel wat suggesties via Google, als ik zoek op die error. Staat er in eventlog misschien een betere omschrijving van de fout?

Als het niet lukt: alle relevante printerdrivers uit de lijst van de printserver en client driverlijst verwijderen en opnieuw beginnen met de universal printer driver. Ik heb daarmee weinig problemen gehad met Windows 7/2003 en/of 32-bit/64-bit combinaties.

• Torrenator
Ja sorry ik bedoelde laserjet.

We hadden de universal printer driver ook al geinstalleerd helaas hebben we de fout nog steeds

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020

• Torrenator
We kunnen wel de printers handmatig toevoegen maar dit gaat niet werken omdat we namelijk honderden computers hebben en veel mensen gebruiken meerdere printers. En de post over de register key gaat ook niet omdat deze namelijk niet aanwezig is.

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Wat van onderstaande werkt er nu wel dan?

- handmatige de printer toevoegen zonder gebruik te maken van de printserver
- handmatig verbinding maken met de printer op de printserver
- automatisch (gpo?) toevoegen van de printer op clients
Pagina: 1