Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11 22:58
Laptop : Acer Aspire 5900 dq70

Probleem : Tijdens opstarten komt er heel kort ( 0,5 seconde ) een blauw scherm met tekst, en daarna valt hij uit waarna hij opnieuw opstart . Dan komt er de melding dat windows niet goed is afgesloten . Zelfs in Safe Mode doet hij niets. Paar maanden geleden heb ik windows xp pro erop gezet. Kom wel in Bios, dvd erin met besturingssysteem maar wil niet booten via DVD. Wat wel recentelijk gebeurd is : laptop deed niets meer met batterij erin . Batterij eruit gehaald en aan de stroom . Deed het dus tot nu . Scherm dichtgeklapt en sindsdien problemen. Heeft iemand dit wel eens gehad of een idee wat het zou kunnen zijn ? Links sturen geen probleem , ben niet te beroerd om te lezen :P Alvast bedankt :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mischien moet je dan even lezen wat op het blauwe scherm staat :)

Mocht je niet in staat zijn om zo snel te lezen, lees dan eerst even dit

Iperf

• deboerpp
UBCD gedownload, iso gebrand, cd erin gestoken, krijg nu alleen het blauwe scherm te zien met oa : deze foutmelding ;0x0000007b en krijg niet het ultimate boot CD window te zien ? Enig idee ? Ben zelf nu moe en 3/4 fles wijn verder dus ik kijk morgen weer. Bedankt iig voor de link.

• deboerpp
Nu wil hij wel weer booten van cd, XP opnieuw aan het installeren, C opnieuw geformatteerd. Vraag me nu wel af wat het probleem was....en bedankt voor de hulp, UBCD4 was nieuw voor mij...

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:15
deboerpp schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:32:
Nu wil hij wel weer booten van cd, XP opnieuw aan het installeren, C opnieuw geformatteerd. Vraag me nu wel af wat het probleem was....en bedankt voor de hulp, UBCD4 was nieuw voor mij...
Misschien wel een kapotte harde schijf?
Controleer je hdd smart waarden met bijv. HDtune.

• deboerpp
Hij doet het nu weer, HD tune gebruikt en schijf is helemaal goed, hij is dan ook net geformatteerd :) Heb echt geen flauw idee. Kan er een fatal error zijn gekomen door laptop gewoon dicht te doen terwijl er nog een proces bezig was?
Pagina: 1