Na lang zoeken, lezen & vergelijken tot het volgende systeem gekomen:
Op de SSD en Voeding heb ik het systeem klaar
Voordat ik deze ging bestellen, kwam ik toch weer aan het twijfelen wat betreft voeding.
Zo leek mij de Be Quiet! Pure Power L7 300W een beter / stiller / goedkoper alternatief. Welke icm de SSD ook beter verkrijgbaar is (beide goedkoopste in pricewatch via Alternate). Done deal zou je zeggen!?
De Antec Fusion Remote Black past qua hoogte net in mijn tv-meubel: (onder en boven +/- 8mm)

De fan wordt in deze kast naar boven gericht gemonteerd als ik het goed heb. (silentpcreview)
Mijn twijfels gaan nu uit naar de luchtstroom, de Antec voeding heeft een (kleinere) fan aan de achterzijde. De Be Quiet! een grote fan aan de bovenzijde, maar boven de kast heb ik niet veel ruimte.
- Gaat dit goed? Kan ik zorgeloos voor de Be Quiet gaan?
- Eventueel andere goede alternatieven?
- Heeft iemand ervaring met deze combi kast en voeding? (ook wat betreft kabellengtes)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus F1A75-M | € 68,95 | € 68,95 |
1 | Antec Fusion Remote Zwart | € 137,29 | € 137,29 |
1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Rapoo E9080 | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Arctic Cooling MX-4 Thermal Compound (4g) | € 6,30 | € 6,30 |
1 | Antec Earthwatts EA-380D Green | € 38,75 | € 38,75 |
1 | Crucial m4 CT064M4SSD2BAA met 3,5" bracket 64GB | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9 | € 29,- | € 29,- |
1 | AMD A4-3400 Boxed | € 51,- | € 51,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 497,09 |
Op de SSD en Voeding heb ik het systeem klaar
Voordat ik deze ging bestellen, kwam ik toch weer aan het twijfelen wat betreft voeding.
Zo leek mij de Be Quiet! Pure Power L7 300W een beter / stiller / goedkoper alternatief. Welke icm de SSD ook beter verkrijgbaar is (beide goedkoopste in pricewatch via Alternate). Done deal zou je zeggen!?
De Antec Fusion Remote Black past qua hoogte net in mijn tv-meubel: (onder en boven +/- 8mm)

De fan wordt in deze kast naar boven gericht gemonteerd als ik het goed heb. (silentpcreview)
Mijn twijfels gaan nu uit naar de luchtstroom, de Antec voeding heeft een (kleinere) fan aan de achterzijde. De Be Quiet! een grote fan aan de bovenzijde, maar boven de kast heb ik niet veel ruimte.
- Gaat dit goed? Kan ik zorgeloos voor de Be Quiet gaan?
- Eventueel andere goede alternatieven?
- Heeft iemand ervaring met deze combi kast en voeding? (ook wat betreft kabellengtes)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV