Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-05 10:32
Ik heb 1 vraag over de Nintendo 3ds en ik heb 1 probleem met de Nintendo 3ds, ik begin met de probleem.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar sinds dat ik de 3ds heb (dus nu bijna 1.5 week) had de 3ds een bolle home knop en select knop (ook start maar veel minder dan overige 2, home is nog het meest bol) ook maakt de A knop soms een piep geluid(ala lopende spongebob voor diegene die het weten) is dat normaal?? het is niet irritant maar ik vroeg me af, en een foto waar het goed op zichtbaar is kan ik niet echt maken.

En nu heb ik 1 vraag over de Nintendo 3ds, omdat de batterij zo snel op raakt vroeg ik me af of het wel verstandig is om de Nintendo 3ds gewoon elke keer dat ik thuis ben in de cradle (of gewoon aan de lader zelf) aansluiten zodat hij altijd volledig opgeladen is, nu doe ik dat niet en laad ik hem op als hij echt leeg is maar na 1.5 week dat ik hem heb is het al 4 keer voorgekomen dat de pret niet erg lang duurde omdat de batterij niet volledig vol was.

De vraag is dus, kan ik de 3ds als ik thuis ben gewoon aan de lader of in de cradle doen zodat hij altijd opgeladen is als ik hem meeneem, of is dat slecht voor de 3ds en de batterij? En als ik thuis ben, kan ik dan gewoon aan de lader gamen of is dat ook geen goed idee??

Alvast bedankt.

[Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 29-05-2012 18:17]

• Mizgala28
Niet zo ondankbaar wezen, werkt overigens alleen maar averechts.

[Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 10-06-2012 10:29]

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:06
Wat heb je zelf gedaan om te zoeken naar het antwoord?
Heb je reeds gekeken op de site van nintendo zelf?
Heb je contact gehad met Nintentdo zelf hierover?

Hier bij Tweakers verwachten wij ook zelf inzet van de gebruikers.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Mizgala28
Nou dat is het punt, wat ik op Google vind is nutteloos erover want de ene site zegt dat de batterij hierdoor stuk gaat en de andere site zegt dat het geen probleem is en de nintendo site, tja daar staat niks over.

En wat de bolle start, home en select knop betreft daar kan ik helemaal niks over vinden op google, ik ging vandaag zelfs klagen erover in de winkel maar die zeggen dat zolang het werkt ze het niet inruilen en als hun vinden dat ik het zelf heb verergerd dan ruilen ze ook niet het is niet ernstig maar ik denk dat op ten duur die plastic van de home, start en select knoppen gewoon eraf valt en dat ik dan gewoon opgezadeld met een kapotte ds zit.

Ja ik heb heel wat gezocht maar niks gevonden.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:03

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Wat zei de winkel toen je aangaf dat ie niet goed is ? En voor je overige vragen, wat had de nintendo service desk te melden over je accu vraag ?
Hoe dan ook is het gewoon een lithium-ion accu, ik mag aannemen dat nintendo het zo heeft gemaakt dat deze stop met laden wanneer ie vol is zoals bijna ieder apparaat van redelijke kwaliteit doet.

[Voor 72% gewijzigd door DukeBox op 31-05-2012 22:30]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Mizgala28
Nintendo had niks erover te melden helaas, na 1.5 week nog steeds geen antwoord.

Wat de winkel zei is dat dit niet ernstig genoeg is om de ds te ruilen, echter spreek ik uit eigen ervaring dat als het erger wordt ze dan nog steeds niet toegeven.
Ze vroegen mij of ik de ds buiten gebruik, dus ik zei nee, toen vroegen ze of ik hem op de kachel of verwarming leg, zei ik nee ik leg hem op een kastje op mijn bureau naast mijn laptop (echter staat de 3ds op die kastje dus er komt geen warme lucht van de laptop naar de 3ds, dat kan niet omdat de laptop daar geen lucht blaast in die richting) dus hun zeiden dat het erdoor kan komen (ze lieten mij eerst niet uitpraten).
Toen vroegen ze waar ik hem opberg, dus ik zei in de bureau la, dus hun zeggen dat ik dat niet moet doen omdat dat slecht is voor de 3ds (zonder erbij te vermelden waarom dat slecht is, zelfs toen ik dat vroeg negeerden ze mijn vraag).

En dan zeiden ze dat als het erger wordt ik hem misschien kan ruilen voor een ander.

je ziet het helaas niet zo goed door de licht maar die streepjes op de foto, daar zit de plastic op die knoppen al los.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:03

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Mizgala28 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:47:
Nintendo had niks erover te melden helaas, na 1.5 week nog steeds geen antwoord.
Dan zou ik maar eens de telefoon ophangen.. ;)
Op 030-6097166 nemen ze zeer vlot op hoor (ma/vr 9.00-12.30 en 13.00-17.00 uur)..

Het is dus de 'sticker' die los komt. Deze heeft er gewoon nooit goed opgezeten en zoals je zelf al aangeeft gaat dit nooit meer over en de sticker eraftrekken en opnieuw opplakken is ook geen optie.

[Voor 23% gewijzigd door DukeBox op 01-06-2012 12:14]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb hun gebeld, de batterij is zo gemaakt dat bijladen geen probleem is ook kreeg ik een e-mail van hun hoe ik de 3ds moet opsturen voor garantie hopelijk krijg ik niet te horen dat er volgens hun niks mis mee is anders kost het mij nog eens extra geld volgens mij hebben ze dit probleem zo door en ben ik alleen de verzendkosten kwijt.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee