Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

gebruikers ervaring Asus U32U-RX014

Pagina: 1
Acties:

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Mijn netbook uit 2009 (samsung nc20) is recentelijk verkocht, en ik zoek eigenlijk iets gelijksoortig om terug te kopen.
Met wel een paar verschillen.
Destijds heb ik deze laptop gekozen door de combinatie van het (voor een netbook) grote scherm, lage gewicht, en de goede (hd) media afspeel hardware.

Echter door de combinatie van een (vermoed ik) trage harde schijf, 1gb intern geheugen en verder lage cpu kracht, voelde de laptop stroperig aan. Je weet wat je koopt met een netbook maar toch viel me dit erg tegen.
En ook voor wat betreft gaming, uiteraard weet je dat crysis niet mogelijk is, maar zelf cod2 was niet te doen.
En ook zelfs 2d games, deze liepen vaak zeer stroef of zelfs niet.

Deze minpunten wil ik dus graag zoveel mogelijk beperken, maar wel met behoud van de positieve punten.

Een van de eerste laptops die ik tegen gekomen ben die aan mijn eisen lijkt te voldoen is dus de
Asus U32U-RX014
specs

- nu ben ik erg nieuwsgierig of er tweakers zijn die deze laptop al hebben? Zo ja, zou je wat ervaringen kunnen delen?

Verder ben ik nieuwsgierig of er wellicht andere opties zijn die aan mijn wensen voldoen.
- min 11.6" scherm
- hdmi
- usb 3
- gewicht van niet meer dan 2 kilo, 1.6 of minder heeft voorkeur
- gaming niet heel belangrijk, maar bvb toki tori enigsinds op normaal tempo kunnen spelen zou fijn zijn.
- youtube/ hd media vloeiend afspelen. youtube hd op mijn vorige netbook was vaak schokkerig
- prijs 400-450 euro (vrees dat het met dit budget lastig wordt om de combinatie degelijke cpu/degelijke gpu en laag gewicht te krijgen, maar niet geschoten enzo.......)

10 second ninja DONE