Leuk initiatief dit forum. Laat ik er daarom maar eens gebruik van maken.
Mijn HTC Desire is overleden en ik ben daarom op zoek naar een vervanger.
Even wat aandachtspunten:
- Android OS (4.0 of 2.3 met gegarandeerde update naar 4.0)
- Scherm maximaal 4 inch
- Indien mogelijk een dual core processor
- Candybar
- Fatsoenlijke camera met flitser
Budget: maximaal 275 euro.
Ik ga mijn bestaande abonnement Sim Only verlengen en het toestel los aanschaffen. Ik vind de nieuwe abonnementen met toestellen persoonlijk veel te duur.
Een aantal toestellen die momenteel mijn interesse hebben:
- HTC Desire C
- Sony Xperia U
De Sony lijkt het meest interessant, omdat die een dual core processor heeft. De opslagcapaciteit is niet uitbreidbaar, maar dat is voor mijn geen showstopper. Mogelijk nadeel is dat Sony niet zo'n grote speler op de markt is? HTC heeft dan weer het voordeel van Sense (persoonlijk vind ik dat een erg fijne GUI) en standaard Android 4.0. Maar de processor is wat aan de matige kant waarschijnlijk (slechts 600 mhz).
Wat is wijsheid? Budget iets verhogen tot bijvoorbeeld 300 euro en voor de One V kiezen? Die heeft dan weer erg weinig geheugen vrij en ik vind die kromming onderaan het toestel ook niet echt geweldig.
Of toch maar voor een echte instapper kiezen zoals de Galaxy Mini en over een tijdje weer eens verder kijken?
Graag jullie visie.
Mijn HTC Desire is overleden en ik ben daarom op zoek naar een vervanger.
Even wat aandachtspunten:
- Android OS (4.0 of 2.3 met gegarandeerde update naar 4.0)
- Scherm maximaal 4 inch
- Indien mogelijk een dual core processor
- Candybar
- Fatsoenlijke camera met flitser
Budget: maximaal 275 euro.
Ik ga mijn bestaande abonnement Sim Only verlengen en het toestel los aanschaffen. Ik vind de nieuwe abonnementen met toestellen persoonlijk veel te duur.
Een aantal toestellen die momenteel mijn interesse hebben:
- HTC Desire C
- Sony Xperia U
De Sony lijkt het meest interessant, omdat die een dual core processor heeft. De opslagcapaciteit is niet uitbreidbaar, maar dat is voor mijn geen showstopper. Mogelijk nadeel is dat Sony niet zo'n grote speler op de markt is? HTC heeft dan weer het voordeel van Sense (persoonlijk vind ik dat een erg fijne GUI) en standaard Android 4.0. Maar de processor is wat aan de matige kant waarschijnlijk (slechts 600 mhz).
Wat is wijsheid? Budget iets verhogen tot bijvoorbeeld 300 euro en voor de One V kiezen? Die heeft dan weer erg weinig geheugen vrij en ik vind die kromming onderaan het toestel ook niet echt geweldig.
Of toch maar voor een echte instapper kiezen zoals de Galaxy Mini en over een tijdje weer eens verder kijken?
Graag jullie visie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 15:45 ]