Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoopadvies Smartphone gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk initiatief dit forum. Laat ik er daarom maar eens gebruik van maken.

Mijn HTC Desire is overleden en ik ben daarom op zoek naar een vervanger.

Even wat aandachtspunten:
- Android OS (4.0 of 2.3 met gegarandeerde update naar 4.0)
- Scherm maximaal 4 inch
- Indien mogelijk een dual core processor
- Candybar
- Fatsoenlijke camera met flitser

Budget: maximaal 275 euro.
Ik ga mijn bestaande abonnement Sim Only verlengen en het toestel los aanschaffen. Ik vind de nieuwe abonnementen met toestellen persoonlijk veel te duur.

Een aantal toestellen die momenteel mijn interesse hebben:
- HTC Desire C
- Sony Xperia U

De Sony lijkt het meest interessant, omdat die een dual core processor heeft. De opslagcapaciteit is niet uitbreidbaar, maar dat is voor mijn geen showstopper. Mogelijk nadeel is dat Sony niet zo'n grote speler op de markt is? HTC heeft dan weer het voordeel van Sense (persoonlijk vind ik dat een erg fijne GUI) en standaard Android 4.0. Maar de processor is wat aan de matige kant waarschijnlijk (slechts 600 mhz).

Wat is wijsheid? Budget iets verhogen tot bijvoorbeeld 300 euro en voor de One V kiezen? Die heeft dan weer erg weinig geheugen vrij en ik vind die kromming onderaan het toestel ook niet echt geweldig.

Of toch maar voor een echte instapper kiezen zoals de Galaxy Mini en over een tijdje weer eens verder kijken?

Graag jullie visie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 15:45 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Even los van de zoektocht naar een toestel:
Ik ga mijn bestaande abonnement Sim Only verlengen
Kan dit zomaar? Ziet de provider dit niet als dé gelegenheid om jou nieuwe voorwaarden en dus alsnog een mogelijk duur abo voor gelijke minuten/sms/web door de neus te boren?

In het kader van de zoektocht naar een toestel:
Zijn er ook geen leuke Galaxy S2 abonnementen te vinden? Laatst is die al ergens langsgekomen met een 1 jaar abo van 30 euro/mnd zonder bijbetaling...

Edit: dit komt uit de mond van een S2 gebruiker :+

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-05-2012 16:01 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Over de One V daar moet je gewoon een 16 of 32GB SDkaartje inknallen. Dat is eigenlijk bij elk toestel wel aan te raden. Kost toch geen drol meer en je kan voorlopig dat ding wel vol blijven pompen.

De hardware van de One V is prachtig en die kromming moet je van houden maar ik vind hem erg prettig werken daardoor juist!

Alleen zou ik het topic over de One V eventjes goed doorlezen op problemen want die heeft het toestel wel :X

Dit komt uit de mond van een One V eigenaar :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
[...]
Kan dit zomaar? Ziet de provider dit niet als dé gelegenheid om jou nieuwe voorwaarden en dus alsnog een mogelijk duur abo voor gelijke minuten/sms/web door de neus te boren?
Ik stap over naar een andere provider. Ik zit nu bij Vodafone en die Sim Only variant daar wordt je ook niet vrolijk van. Bovendien heb ik erg slecht bereik (lees: geen 3G) hier met Vodafone.

Wat de Galaxy S2 betreft. Dit vind ik te groot. Ik doe niet mee aan de trend om steeds grotere schermen te nemen. Ik vind 4 inch echt de max (nog liever 3,5 eigenlijk).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 16:07 ]