Geforce super coolen!!

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04
Wie heeft hier ervaring mee??, heeft het nut??.
Ik kan namelijk vrij makkelijk een waterblokje maken, alleen heeft dit wel nut, zo was het bij m'n vorige kaart, een V3 2k nutteloos want die kreeg je toch niet boven de 183 Mhz en dit was met luchtkoeling ook haalbaar.

P.S. ik vind die standaard heatsink+fan op de geforce geen wereldwonder!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

nou ik heb de gewone GeForce fan en een 486 cpu cooler aan de ander kant maar volgens mij helpt dat niet erg, tenminste hij blijft het gewoon doen zoals altijg...GOED en SNEL :)

• Animal_X
Aan de achterkant zitten bij mij allemaal weerstandjes en transistortjes of zo dus dat is uitgesloten!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
O ja, en post hier ook maar even waar je je Geforce op hebt lopen (core,mem,enz) en hoe je hem koelt!!

Verwijderd

ja ik heb een CL DDR en op de achterkant zitten 3 van de wit gekleurde chipjes...daar heb ik een HEEL klein hoeveelheid minutelijm opgezet en de 486 koeler daarop vastgelijmd.

overclock 125/335

niets overdreven dus.