Een "bug" en twee ideetjes:
- Een nieuwe comment heeft automatisch een score van 0 en die lijkt ook mee te worden geteld bij het gemiddelde (wat op zich niet logisch lijkt, want niet gemodereerd zou gelijk moeten staan aan niks en dus ook niet bij het gemiddelde mee moeten worden geteld ) (ik merkte dit toen ik van 0.5 score naar 0.6 ging en iedere keer als ik een paar comments schreef weer terug naar 0.5 schoot eerst en daarna weer terug naar 0.6
)
- Een gemiddelde reactie score van het laatste jaar/half jaar is mogelijk logischer dan van alle comments want veel gebruikers worden lid op hun 14-16 of zelfs nog jonger en schrijven dan relatief dommere dingen (is tenminste op mij van toepassing
) terwijl dat niks meer hoeft te zeggen over hun huidige comments.
- Ook een leuk ideetje zou zijn om op gebruikers profielen de comments met de hoogste score (stuk of 3 tot 5 mss) te tonen. Dan weet je direct waar deze gebruiker veel over weet en sowieso leuk om te zien.
- Het mooiste zou zijn om de gemiddelde score verandering te kunnen zien op een grafiek, maar dat zou dan alleen vanaf nu kunnen, maar zou nog steeds gaaf zijn (maar een stuk meer werk als de andere twee ideetjes die in no time te implementeren zouden moeten zijn)
[ Voor 4% gewijzigd door David Mulder op 29-05-2012 15:04 ]