Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 15:14
Aangezien er nog geen apart topic bestaat over de 7 inch tablets van samsung (behalve de originele eerste tab) stel ik mijn vraag maar even in een nieuw topic.

Ik ben voor mijn vriendin aan het kijken voor een android tablet van tussen de 7 en 10 inch. De prijsklasse waarin ik kijk is <300,-

2 tablets die daar aan voldoen zijn de samsung galaxy tab 2 7.0 en de galaxy tab plus. Die laatste is namelijk bij de MM in de aanbieding voor 279.

De tab 2 7.0 is bij 4launch (op=op) 230.-

Nu is mijn vraag welke tablet ik nu het beste kan nemen.

Voordeel van de PLUS is dat hij iets sneller is in gebruik en 16GB ipv 8GB intern geheugen heeft.

Voordeel van de tab 2 7.0 is dat deze al op ICS zit en het is maar de vraag wanneer (en of) de PLUS dat ook krijgt.

Mijn vraag is eigenlijk, is de PLUS de 50,- meerprijs het waard? Zal je echt iets merken van de iets snellere CPU? Wat is op de lange termijn een betere keuze...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
In de Tab 2 zit volgens mij een OMAP 4430 en die is snel zat. Ik heb namelijk een Archos 80 met dezelfde chip en niets te klagen over snelheid. 1080p50 M2TS bestanden van mijn Sony HX9V is nog te hoog gegrepen, maar dat geldt ook voor mijn Tab 7.7 met een 1,4 GHz Exynos. Maar 1080p van Youtube werkt op de Archos 80 ook prima (met de Youtube client).

Maar de vraag is natuurlijk ook wat je met zo'n tablet gaat doen. Voor "gemiddeld" gebruik denk ik niet dat die 200 MHz nou zo'n wereld van verschil zal maken. ICS is volgens mij wel een stuk sneller dan HC, dus de Tab 2 heeft het voordeel dat je daar niet meer op hoeft te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ja het is inderdaad voor gemiddeld gebruik. Ze speelt simpele puzzle spelletjes (dus geen moeilijke 3d dingen). En voor de rest browsen, en mail checken. Dus mogelijk is die tab 2 7.0 wel genoeg. We zullen eens kijken of we ergens in een winkel met die tab kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb hem mijn moeder gegeven voor haar verjaardag.
Gewoon een hele leuke tab voor het geld.
Scrollen door de schermen voelt niet zo vloeiend als IOS op mijn Ipad 2, maar dat is Android eigen. Dat vind ik op geen enkele Android tabblet zo vloeiend als op de Ipad. Het gaat niet in grote schokken ofzo, de beeldopbouw is gewoon anders als je tussen de schermen met widgets schuift. (Het is natuurlijk wel grafisch wat uitgebreider dan een aantal stomme icoontjes in IOS). Gewoon iets minder fps zeg maar. Niet storend mijn inziens.

Voor de rest, ik vind het eigenlijk wel iets hebben dat Android systeem, je merkt de extra vrijheid die je niet hebt met IOS, dat gevoel heb ik met name door de widgets die je kan plaatsen op het hoofdscherm, dat voegt echt wel iets toe! Ook het uitgebreide scherm wat je krijgt als je linksonderin klikt op het batterij icoontje, je kan gelijk on the fly van alles kwa instellingem regelen en notifications zien, heel handig :)
Apple ga is er wat aan doen!

Het 7.0 formaat en het gewicht maakt hem heel lichtvoetig om mee te nemen en vast te houden, dat is echt een hele andere ervaring als met de veel zwaardere ipad 2. En kleiner is hij echt.
Je moet het zelf even ervaren of je 7.0 inch groot genoeg vind, het is een duidelijk verschil in formaat, maar het werkt absoluut niet onpractisch of net zo bekrompen als een telefoon.
Maar 3" is een groter verschil dan sommige mensen denken, het geeft weldegelijk een andere ervaring. Voordelen zijn dan weer wel dat je met je duimen het hele toetsenbord kan beslaan, en zodoende ook in 1 hand met 2 duimen kan typen en dat het makkelijker in een kleine tas past.

Je hebt alle Google apps uit de store tot je beschikking, en ook die kunnen goed met 7.0 inch overweg.
Samsung is een bekend merk dus je komt makkelijk aan accesoires voor de Tabblet.
Goede directe ondersteuning van Samsung en Google. Grotere garantie voor stabiliteit.
Meer garantie voor een wat degelijkere bouw.
Dat waren voor mij de hoofdredenen deze tabblet te nemen en niet een china clone tabblet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Duncan, bedankt voor je uitgebreide reply,

Je hebt dus de tab 2 7.0 gegeven? Of de samsung galaxy plus?

Ik zal mijn vriendin zelf eerst eens de tablet in de winkel laten zien, kan ze zelf bepalen wat ze er van vindt.

Ben zelf wel gewend met android, heb een Asus transformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 18:52
Tab pus is toch wel een stukkie sneller met HD video materiaal merk je dat wel.
En het scherm schijnt beter te zijn van de Plus.
de Tab 2 is goedkoper maar voor dat geld heb ik een tab plus (nieuw) te koop kijk maar wat je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 mei kocht ik de 7 inch galaxy tab bij Dixons. omdat ik het snoertje kwijtraakte, ging ik er van de week heen om een ander kabeltje te kopen. Toen bleek dat mijn galaxy 31 euro goedkoper was geworden (van 279.99 voor 248,99) de verkoper bood spontaan aan om het verschil aan mij uit te betalen ;-)
Vind het een prima tablet, hoewel ik hem iets te zwaar vind en soms druk ik per ongeluk op de aan/uit knop als ik hem vast heb.
Tip: zet er een firefox op met addblock-plus addon, dat scheelt heel veel irritante reclamepopups. De interne browser niet meer gebruiken.
Minpuntje is -hopelijk tijdelijk - dat whatsapp nog niet draait op android 4.03 waar deze tab op draait.

van de 8 gig harde schijf is 4,5 gig beschikbaar, je vraagt je dan af wat zo'n kleine tablet wel niet allemaal herbergt.
Heb er een micro SD kaartje in van 8 gig, gewoon van de Aldi. Werkt prima. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 20:05 . Reden: correctie + toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Shodan schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:41:
Duncan, bedankt voor je uitgebreide reply,

Je hebt dus de tab 2 7.0 gegeven? Of de samsung galaxy plus?

Ik zal mijn vriendin zelf eerst eens de tablet in de winkel laten zien, kan ze zelf bepalen wat ze er van vindt.

Ben zelf wel gewend met android, heb een Asus transformer.
De Tab 2 7.0. Het is echt een beetje een middenweg tussen een telefoon en een tabblet. Als je grote tabblets gewend bent (~10") dan is het wel even wennen in het begin. Dus inderdaad ik zou je vriendin ook even het laten ervaren in de winkel.

Heb er nu wat langer alweer mee gespeelt. Prettig vind ik ook dat er applicaties zijn die je normaal moet kopen onder IOS (bijvoorbeeld Angry Birds) gratis is onder Android. Behoorlijk uitgebreid gratis applicatie aanbod op Android.

Minder prettig vind ik de manier hoe Google printen heeft geinplementeerd in Android 4.0, of ligt dat aan Samsung die het eruit heeft gehaald? Ik had verwacht dat Google hun cloud printing inmiddels in het OS geintegreerd had. Zeker gezien Google het cloud print systeem al aardig lang in Beta test heeft. De tabblet wil standaard graag op een Samsung printer printen! De schurken!
Ik wil gewoon printen op een Brother printer die aan mijn moeders laptop hangt via de USB. Op een minder elegante manier krijg ik het aan de praat. Als ik de standaard (overigens fijne) mail app of PDF app gebruik lukt het niet. Met Adobe Reader wel via een 3rd party applicatie met reclame. Toch gek om een 3rd party app te moeten gebruiken om Google cloud print te gebruiken vanaf een Android tabblet |:( Maarja genoeg gezeurt, ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die wil printen vanaf Android. :)

Voor de rest top dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Tab2 7" gekocht naar eerder een Archos G8 7" te hebben gehad. Ik ben er erg over te spreken, ik vind de 7" form factor gewoon erg prettig werken helemaal als je een hoop boeken leest. Ook de zwaarte valt prima te doen naar langer gebruik.
Het scherm is opzicht al stukken beter dan die Archos dus ook daar is niks te klagen, lekker helder als het moet maar ook bij nacht lezen nog steeds goed te gebruiken. Wifi werkt ook 100% vergeleken met de Archos. Eindelijk een echte tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik ben zelf een eigenaar van de Plus. Enkele voordelen: GPS, echt snellere exynos (HD filmpjes mkv bekijken), betere camera's met flitser, dunner, meer intern geheugen (als je film op de externe SD wil zetten kan het niet groter zijn dan 4 GB, ivm fat32), ICS upgrade komt eraan. Nadelen: duurder, ics komt eraan (dus, wanneer?). intern geheugen is een must voor mij, omdat ik mkv films erop kijk die bijna altijd tussen de 4 en 8 GB zijn. Als je bedenkt dat mijn 16gb al enkele gb's niet toegankelijk zijn, zal 8 GB nooit genoeg zijn voor me (4,5 GB is net goed voor 1 film als je GEEN apps en andere bestanden wil gebruiken). Snellere processor is wel handig, maar de rest gebruik ik nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door BoyzNDaHood op 03-06-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 10:13
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:01:
Minpuntje is -hopelijk tijdelijk - dat whatsapp nog niet draait op android 4.03 waar deze tab op draait.
Het ligt niet aan je Android versie maar aan het feit dat het een tablet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Nog wel een pluspuntje van de Tab 2 7.0:

Beeldscherm is maar ietsjes minder dan mijn iPad 2.
En veel beter als bijvoorbeeld (wel 100 euro goedkopere) Ramos W17 Pro (zonder Play store).
Ik noem deze steeds omdat er niet echt veel concurentie is op de 7inch markt met dualcore.

Opzich is dat ook wel een leuke winst voor de Samsung. Beeldscherm heeft gewoon een grote inkijkhoek. En eigenlijk is dat ook wel erg belangrijk voor een tabblet, hier kan je niet altijd recht op kijken maar hou je wel eens op je schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
De tab 7 plus is momenteel bij expert in de aanbieding maar 235 euro, dit even ter info. Lijkt toch een leuke tab te zijn voor dat geld. Klinkt toch als een goede deal vergeleken met de tab2 meer opslag en op papier sneller. Moet nog even kijken of XDA er een ICS voor heeft. Dan wellicht toch even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

offtopic:
Maak anders een topic over de 7"?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Heb nu een Archos IT70b (Android 3.2) maar heb er veel problemen mee en ben dus aan het kijken naar een andere tablet en kom denk ik uit op een Samsung Galaxy Tab 2 7". Heb 'm al even in de hand gehad, ongeveer zelfde gewicht als de Archos.. het scherm lijkt wel een stuk mooier. Hopelijk is WiFi bij de Samsung helemaal in orde, want mijn Archos heeft heel veel moeite met een Linksys WRT54GL (binnen 2 minuten een korte disconnect, waardoor het onmogelijk is om video te streamen van zowel internet als van het lokale netwerk). Geen zin om voor één tablet een andere router te moeten kopen terwijl de rest van mijn WiFi apparatuur probleemloos werkt.

Het enige wat echt een vereiste is, is dat ik met een connector een USB kaartlezer kan aansluiten om foto's en/of video kan overzetten naar de microsdkaart die ik dan extra in de tablet plaats. De Archos was zeer strikt hier mee en ik heb dus geen USB spul kunnen lezen met een USB OTG kabel (Nokia CA-157 kabeltje wat zou moeten werken). De vraag is alleen of ik dan een dure Samsung USB adapter koop van 25-30 euro of dat ik bij DX een kloon haal voor 3 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Zit ook te twijfelen tussen Tab2 7" of de Plus versie.
ICS komt er dus in augustus geloof ik, dat is al bevestigd voor de Plus.
Batterij van de normale is 5150mAh, bij de Plus is dit 4000mAh. Dan zou je zeggen dat de normale 7" langer mee kan op één lading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
Ik heb sinds vorige week de Galaxy Tab 2 - 7 inch - de 3G versie. Is een toppie :)
Ik heb even de batterij gechekt. > 9 uren, en nog 58%.
Waarvan: wifi altijd aan, 4,5 uren scherm aan, ca 0,5 uur mobiele dataverbinding aan.
Meestal browsen, email, twitter, fotos, Flipboard, filmpje ...

Samsung widgets naar de prullenbak, scherm van automatisch naar handmatig, een aantal Samsung apps bij de instellingen -> uit. Synchronisatie: aan. 3G staat uit thuis --> vliegmodus maar wel wifi aan.

Ik had op een duits Android forum een vergelijking batterij tussen de plus en de 2 7.0 gelezen, de 2 gaat volgens die jongens veel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
duncanvdlinden schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:01:
[...]
Maarja genoeg gezeurt, ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die wil printen vanaf Android. :)
Printen? Wat is dat?

Ik ga morgen een witte ophalen:

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Wit

En voor het wat hij kost is hij zeker zijn geld waard, maar je moet er ook niet te veel van verwachten richting 3D games etc.

Persoonlijk gekocht om een handzaam internet device te hebben naast een laptop/PC, tijdens het gamen iets opzoeken, tijdens het programmeren een naslagwerkje etc. en mogelijk in de auto als luxe Spotify oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Zojuist bij Expert dan maar de Galaxy Tab 7 Plus besteld. Even wat reviews gelezen hier en daar (voornamelijk Amerikaanse) en tot de conclusie gekomen dat de Plus duidelijk beter is dan de Tab 2 7", welke meer een budget tablet is. Aangezien de Plus nu maar 6 euro meer kost (de Tab 2 7" kost zo rond de 229 euro), is 6 euro weinig geld voor 8GB meer opslagruimte, 200MHz snellere eigen Samsung CPU en komt eind augustus de ICS update. Hopelijk eindelijk eens blij met een tablet, want zo'n goedkope Intertoys tablet en een Archos IT70b hebben mij absoluut niet blij kunnen maken, deze Samsung heeft hoge verwachtingen bij mij en ik hoop dat ie ze waar kan maken. 8)

Overigens moet de accu van de Plus toch beter zijn dan die van de Tab 2, al scheelt het niet heel veel.. ergens tussen een half uur en een uur (uit m'n hoofd).

edit; Bedankt voor de tip, Altijd_Lastig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mmmm. Na de aankondiging van google over de nexus 7 ga ik denk ik toch nog even wachten met het kopen van een samsung tablet. Hoewel quad core volgens mij erg overkill is, kan je er daardoor wel mogelijk langer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 08:52
Interessante prijs voor de Plus, maar de 1024 x 600 schermresolutie van de beide Tabs t.o.v. de 1280 x 800 van de Nexus 7 doen me toch nog even laten wachten op die laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Tja, zo kan je altijd wel weer blijven wachten, omdat er altijd wel weer iets beters komt. Zo koop je uiteindelijk nooit iets. ;) Ik ben erg tevreden met de Tab 7 Plus. USB Connection Kit vandaag erbij gekocht, maandag komt mijn Belkin Folio Verve Stand (hoes) binnen... meer heb ik niet nodig. Fijn apparaat, zeker vergeleken met een Qware of Archos. Enige nadeel is Samsung Kies, de iTunes van Samsung.. gelukkig probeer ik die zo weinig mogelijk (lees: niet) te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Nexus 7 is niet aangekondigd voor Nederland en het is maar de vraag of die er ook komt en hoe duur het is. Wel hogere resolutie scherm, altijd laatste software en NFC. Galaxy Tab heeft dan weer betere camera's (en achter), microSD uitbreiding (voor HD materiaal essentieel), standaard 16 gb en direct beschikbaar. Zag hem toevallig bij Wehkamp nu voor 222 euro. http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Ik heb afgelopen week de Galaxy Tab 7.0 Plus bij de Wehkamp besteld. Gaaf ding! Qua snelheid echt sneller dan de 7.0 Tab 2. Pluspunten: GPS (om als navigatie te gebruiken in de auto), snellere cpu + gpu.
Heb qua films even getest: echt alles speelt hij af zonder iets te converten. divx, xvid, mp4, mkv, 720p, 1080p, inclusief de srt bestanden trekt de standaard speler zelfs mee. Dat in tegenstelling tot de Tegra2 waar je alles eerst voor moest converten.
Enige twee punten om op de Nexus 7 te wachten: hogere resolutie (1024x600 is toch echt net genoeg) en de Tegra3, dat zal je qua performance echt gaan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap werkelijk niet waarom dit draadje zo kort is?
Als men al in de markt is voor een 7" device met micro SD dan moet je toch een afweging maken
tussen de tab 7.0 plus en de tab 2 7.0?
Enige nadeel t.o.v de tab 2 waar ik nog over twijfel is batterij levensduur, snellere processor verbruikt gewoon meer.
Als het goed komt ligt er over 3 dagen een 7.0 plus voor me klaar bij een Expert filiaal 235,- euro.
9 euro meer dan de tab 2 maar dat is het wel waard mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:03:
Als men al in de markt is voor een 7" device met micro SD dan moet je toch een afweging maken
Enige nadeel t.o.v de tab 2 waar ik nog over twijfel is batterij levensduur, snellere processor verbruikt gewoon meer.
Als het goed komt ligt er over 3 dagen een 7.0 plus voor me klaar bij een Expert filiaal 235,- euro.
Ik hoop dat je dan je ervaringen wilt delen; hier of in een review of beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil ze best hier delen een volledige review is mij iets teveel werk om goed te doen.
Bovendien zorgt de Nexus 7 hype ervoor dat het publiek wat een 7.0 plus review wil lezen wel heel klein wordt.
Overigens is mijn referentie kader klein, dit word mijn eerste tablet en de enige android devices die ik heb gehad tot nu toe zijn HTC tattoo, Samsung Galaxy S en de HTC sensation.
Morgen ga ik hem halen, hoop in de loop van volgende week hier weer te posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wat zou kunnen zeggen over de kleuren van het scherm en vooral de helderheid (kan je er mee werken in de zon/half schaduw?) en de accu kunt testen met een film oid dan ben ik al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:03:
Bij Mediamarkt kost de Galaxy Tab Plus nu 222 euro en bij BCC de Tab 2 (7.0) 224,99 euro
Ben er ook nog niet welke ik moet gaan kopen..... ?

Echt grote verschillen zijn er niet: Tab plus vs Tab 2 (7.0)

[ Voor 27% gewijzigd door Albert020 op 12-08-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een weekend van veel tablet gebruik kan ik nu wat feiten en meningen op "papier" zetten over de Samsung Galaxy Tab 7.0 plus.

Ten eerste dit is mijn eerste tablet en ik vind de hele tablet experience al een prima gevoel geven.

Scherm.
Ziet er OK uit het is duidelijk een lcd, kijkhoeken niet fantastisch. zeer veel reflectie door glimmende glasplaat, maar op volle lichtsterkte kun je er ook in de zon alles op lezen. binnen met weinig licht is het een
prima display met mooie kleuren.
Web pagina's prima te bekijken in landscape of zoomen in portrait.
Veel fijner nog is het gebruik van google current waarin je hapklare artikelen krijgt van bijvoorbeeld engadget
die precies goed op je scherm passen zeer fijn.

Accu gebruik
Dag 1 fully charged naar leeg in iets minder dan 7 uur. hij is in die zeven uur ook zelden met rust gelaten.
gebruik; 45 min film kijken DIVX ,2,5 uur gamen, heel veel browsen en apps installeren/uitproberen.

Dag 2 fully charged naar 50% bedrijfstijd 12+ uren. voornamelijk surfen gedurende de dag, maar ook meerdere uren ongebruikt op de bank gelegen.

WiFi.
Ontvangst is zeer goed ik heb daar in mijn huis altijd last mee gehad. mijn Galaxy S ontving niks op de slaapkamer. mijn HTC Sensation heeft enigzins ontvangst. De tab heeft prima ontvangst ,zonder schokkken en onderbrekingen laden mijn favoriete 720p youtube filmpjes :)

Gewicht.
De tablet is in portrait mode prima langdurig vast te houden met mijn linkerhand, en te bedienen met rechts.
Ik kan dus liggend op de bank uren volmaken.
Ik neem aan dat bij een 10 inch tablet, je hem toch wel eens op je borst moet laten steunen?

Browser.
de built in browser is duidelijk geoptimaliseerd, hij was beduidend sneller dan de 3 andere browsers die ik uitgeprobeert had.

Android.
Honeycomb werkt vloeiend, voor nederland is er nog geen automatische update naar ICS (Q3 is belooft)
Honeycomb valt me niets tegen het is voor mij nieuw maar was net gewend aan ICS welke ook op mijn
HTC Sensation zit.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben vragen zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Dank je wel voor het posten van je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
ICS is sinds een paar dagen uit. De homescreens zijn een stuk minder geworden, widgets zijn ineens minder resizable lijkt wel en passen ook niet mooi naast/onder elkaar. Icons zijn veranderd, de algehele vormgeving ook. Tot nu toe vind ik Honeycomb beter werken, alleen de lockscreen is beter in ICS naar mijn mening. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:07:
ICS is sinds een paar dagen uit. De homescreens zijn een stuk minder geworden, widgets zijn ineens minder resizable lijkt wel en passen ook niet mooi naast/onder elkaar. Icons zijn veranderd, de algehele vormgeving ook. Tot nu toe vind ik Honeycomb beter werken, alleen de lockscreen is beter in ICS naar mijn mening. Beetje jammer.
Heb je hem gewoon via KIES! geüpdate naar ICS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Recent de Samsung Galaxy Tab 2 7" gekocht. Bevalt prima, zeker na de ICS 4.0.4 update. Wel de gebruikelijke Samsung bloatware verwijderd :)

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Is ICS nou officieel uit voor de Galaxy Tab 7.0 Plus (WiFi) P6210 en te uppen via Kies ?

*** edit ***

Als je op Kies! moet wachten heb je in 2013 nog geen ICS op je Tab Plus !
Heb hem met Odin geflasht naar: Android 4.0.4-P6210XXLPN
En wat een verbetering zeg, stukken sneller, helderder beeld, scrollen gaat veel fijner enz enz... ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Albert020 op 09-09-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Hier ook een tevreden gebruiker van een p6200.
Werkt als een tierelier en met een hoes van belkin ziet hij er mooi uit en goed beschermd.
Volgens mijn tablet is er nog geen update beschikbaar en kies gebruik ik nooit.
Netzomin als itunes voor mijn 3gs daar zijn andere manieren voor.
Verder bezit ik bijna al 2 jaar een pov mobii tergra 2 tablet met hc en die loopt ook als een trein.
Al met al een fijn tablet die bijna mijn desktop kan vervangen.
Torrents nzb alles kan met het tablet en met 2MB downloadspeed lekker snel.
Bellen kan ook maar dan liever met een oortje :).
Alleen jammer dat ze ir hebben weggelaten maar je kunt niet alles hebben.

Verwijderd

Ik zit steeds te wachten op de upgrade to ics voor mijn samsung galaxy p6200, ik lees veel hier over zelf doen, maar zou echt niet weten hoe dat moet! Zijn hier wat nerds die mij kan wijzen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:41
Misschien niet helemaal relevant maar kan iemand mij vertellen of je kunt bellen/internetten met het wifi model, of heeft alleen de 3G versie een SIM slot?

Natuurlijk niet!

Ik zit half te slapen geloof ik....

[ Voor 17% gewijzigd door Kapot op 04-03-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:41
Er is nog geen dedicated topic voor deze tablet (Samsung Tab 2 7" Wifi/3G), dus mijn vraag maar even hier; Heeft iemand Jelly Bean al draaien op de 3G versie van de tab?
JB is wel officieel uitgerold voor de Wifi versie heb ik begrepen, de 3G versie zou langer duren maar we zijn nu al 2 maanden verder terwijl in Frankrijk de 3G versie wel al uitgerold is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Mediamarkt nu 119 euro (169,- exc. 50,- cashback) voor de Wifi versie.

Dat is toch wel erg leuk en heb er dus maar eentje meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasaba
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik kon 'm gisteren ook niet langer laten liggen toen ik 'm bij de MM in Den Haag zag liggen voor 160,95 (incl. 3,05 kopieerheffing). Met de cashback komt'ie dan op 110,95. En ja, ze moeten natuurlijk van de (laatste) voorraden af, want er komt een nieuwe aan. Maar die gaat voorlopig gewoon weer 250,= kosten. Dan neem ik alle genoemde 'ongemakken' graag voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb er ook een meegenomen voor €120 all-in. Ze hadden ook nog wel de Asus Nexus 7 met 8GB liggen voor € 153, maar die is niet uitbreidbaar.
En dit voor €120 in vergelijking met bijvoorbeeld een Yarvik 7 inch die €108 was het wel een koopje.
Pagina: 1