Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-01 10:47
Hallo allen,

Ik zit al een flinke tijd met een probleem, namelijk stereo headsets / boomboom 75 gebruiken om stereo geluid van mijn laptop te streamen. Op mijn AIO pc lukte dit prima (broadcom interne bluetooth adapter) maar met mijn huidige intel centrino wireless 130 adapter in mijn MSI GT 780 DX gaat dit dus niet. Ik kan wel een verbinding maken met de apparaten, maar win 7 geeft aan dat er geen firmware beschikbaar is voor dezen. Iemand tips of tricks hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Ik heb al zitten googlen of deze adapter sowieso a2dp ondersteunt maar dit heb ik niet kunnen achterhalen. Tevens meest recente drivers geïnstalleerd. Ook win update geprobeerd but to no avail. Andere bluetooth devices werken prima, behalve dus de a2dp apparaten. Lastig....

Grtz lupus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Had je al gekeken of je bluetooth chip in je laptop het wel ondersteund? Dat is namelijk ook gewoon een bluetooth apparaat wat het moet ondersteunen wil het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-01 10:47
Zoals ik al in mijn eerste post beschreef kan ik dit niet achterhalen (het is een netwerkadapter met geïntegreerde bluetooth 3.0 chip), ik ben dan ook benieuwd of iemand hier ook over uitsluitsel kan geven. Je zou denken dat het a2dp protocol onderhand wel breed ondersteund zou worden.