Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23
Hallo,
Gisteren in het bezit gekomen van een Point of View protab2 4.0 xxl 10 Android Tablet.
Specificaties: http://nl.hardware.info/p...ab2-xxl#tab:specificaties
Apparaat werkt goed, doet wat hij moet doen.
M'n vrouw is nogal verslaafd aan CastleVille, dus proberen of het werkt.
http://company.zynga.com/games/castleville en dan of via Zynga of via Facebook, dat maakt niet uit.

De browser is aan het laden, duurt een 30 seconden en sluit dan af en weer terug in het beginscherm van het tablet.
Nu draait deze game volgens mij via Flash, Adobe Flash is wel geïnstalleerd op het tablet.

Geprobeerd via de standaard browser, Opera, Dolphin en nog eentje waar ik de naam niet meer van weet, iets met Fire maar het probleem is bij allemaal hetzelfde.

Nu is er niet een standaard APP voor dit spel voor zover ik kan vinden.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? De tablet kan gewoon geen zware flash games aan, of moet ik nog iets anders installeren oid?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Heb iets in dezelfde aard meegemaakt op m'n Pro 3 toen die nog op Gingerbread draaide maar het is sinds ICS opgelost. Aangezien er bij jou ICS op staat zou het ook gewoon kunnen liggen aan het spel of je internetverbinding omdat je vermeldde dat het 30 sec. duurde. Heb je al andere zware sites proberen draaien?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23
Uitzendinggemist, youtube en dergelijke gaat wel goed, nog geen andere zware flash sites geprobeerd, dat zal ik binnenkort eens proberen inderdaad.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:35

vhal

ಠ_ಠ

Als Farmerama al niet vooruit te branden is op een Asus Transformer Prime (eigen ervaring) dan ben ik bang dat een low budget tablet het al helemaal niet trekt.

Of het moet liggen aan de Prime...

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 31-05-2012 09:39 ]

Strava