Foutieve prijzen in wenslijst/pricewatch overzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Voorbeeld:
http://tweakers.net/price...lyQmgx1l6GhKVC_oaGZUmwtAA

De prijzen die daar weergegeven worden zijn €356 voor de zilveren en €329 voor de zwarte.

Als je dan doorklikt op de prijs, dan krijg je als laagste prijs voor de zilveren €385 en voor de zwarte €389 voor de zwarte
pricewatch: Onkyo TX-NR414
pricewatch: Onkyo TX-NR414

De lagere prijzen worden ook in de wenslijsten gebruikt. Ik heb geen idee waar ze vandaan komen :?

edit:
Whoops sorry, had over het sticky topic heen gekeken. Excuus!

[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 29-05-2012 11:58 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 16:38

CodeIT

Code IT

Ik zie die prijzen er toch echt tussenstaan (bij Amazon.de: http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B00790L5WG)

[ Voor 56% gewijzigd door CodeIT op 29-05-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:30

Fiber

Beaches are for storming.

Als je met je muis over de prijzen gaat verschijnt er een knopje om fouten door te geven. Wel zo handig.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Ik zie het nu, die staat helemaal onderaan grijs te wezen.. Maar waarom is die grijs dan?
Als je met je muis over de prijzen gaat verschijnt er een knopje om fouten door te geven. Wel zo handig.
Dat weet ik, maar ik zag de foutieve prijzen er niet bij staan, dus kon ook niet op dat knopje drukken.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:30

Fiber

Beaches are for storming.

Omdat het een Duitse winkel is...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dat komt doordat je filter aan de hand van de verzend- en betalingsmogelijkheden de goedkoopste shop niet toelaat.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Dit heeft met de verzendmethode/betalingsmethode te maken. Waarschijnlijk staat de verzendmethode bij jou standaard op iDeal. Amazon accepteert die betaalmethode niet, vandaar dat de winkel 'greyed-out' is. Als je bijvoorbeeld voor 'creditcard-visa' kiest zal de winkel de normale kleur krijgen.
Pagina: 1