Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 17:03
Ook ik wil me in het tablet geweld begeven. Doel: met name een beetje surfen en wat spelletjes voor de kids. Tevens als light e-reader (wil ook een echte hebben). De ipad 2 zou ook nog kunnen, maar daar werken weer niet alle sites op, die valt dus af. Mijn budget gaat tot zo'n 400 euro en ik wil graag een beetje merk hebben qua degelijkheid etc.

Dan blijven over
galaxy tab 10.1
galaxy tab 2 10.1
Asus 300T

De laatste twee hebben een slot om geheugen uit te breiden als ik het goed heb. De 300T heeft 32GB geheugen en een terga 3. Verder zie ik door de bomen het bos niet meer. De 300T gaat voor 50 euro meer weg dan de galaxy tab 10.1. Is er iemand die meerdere tablets hebben uit bovenstaande lijst en zijn ervaringen kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:06
Ik zou eens naar de Mediamarkt gaan, daar heb ik ze allemaal zien staan. Mijn conclusie? Die Galaxy Tab 2 is toch wel een stuk langzamer dan de 300T, de Tegra 3 is gewoon een hele snelle processor met een goed video gedeelte dus als je die 50 euro extra kan missen zou ik daarvoor gaan.
Bouwkwaliteit heb ik niet gelijk op gelet bij de Tab 2, maar van de 300T voelde deze prima aan.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."