Toon posts:

Duron 600/Duron 700 - Gigabyte/Epox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eff een vraagje,
De Duron 600 is qua verhouding hoger te overklokken dan de Duron 700, iemand niet mee eens?
(Voor degene die deze overklokt hebben, Voltage/Koeling/Temperatuur..extra info..tnx)

Dan over de boards, de Gigabyte GA-7ZXR/Epox EP-8KTA3.
Voor de mensen die 1 van deze boards heeft, heeft er iemand problemen mee? of op/aanmerkingen over?

Alvast bedankt.
8-)

Verwijderd

duron600 op een msikt7pro2a mobo @ 750 (7.5*100@1.7V)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb de Epox 8KTA3+ (zou ik zeker verkiezen boven de 8KTA3, de + heeft raid voor praktisch dezelfde prijs)

Een Duron 600 loopt zonder problemen op een 6*143. Helemaal stabiel :) (pics op "aanvraag leverbaar")

Verder "getest" met een TB 1200 loopt ook als een zonnetje.

Waar je wel even op moet letten is dat als je een 3.3V videokaart gebruikt zorgt dat dr een bios van 19-feb in zit. De oudere bios heeft een probje met 3.3V AGP kaarten.

Verder geen problemen.... Ook leuk is de post code display.. gewoon ff kijken waar de fout zit..

Epox halen!!

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Zie sig.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reply's,
Ik ga waarschijnlijk de Duron 600 kopen, als ik daar niet meer nieuw aan kan komen koop ik de duron 700 (is minder leuk om over te klokken).
Maar de Duron 600 gaat dan +/- 1050 MHz lopen.
En deze 2 mainboards zijn alle 2 perfetc denk ik. ik zal kijken voor die + versie Dizzytal.
Maar als ik de "niet" + versie kan krijgen.
Ga ik de + versie niet kopen:)

Maar bedankt.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 19:01 schreef CRACKIE het volgende:
Maar als ik de "niet" + versie kan krijgen.
Ga ik de + versie niet kopen:)
De 8KTA3 kost 355, maar die winkel is niet te bereiken, dan betaal je bij CompTechWorld 369 voor de 8KTA3. Terwijl de 8KTA3+ 375 kost... (OK 370 maar die shop krijgt niet zulke lovende survey's bij Tweakers)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Duron 600/650/700/750..

Je moet naar de week kijken. Alle Duron 600/750's van week 35, 36, 37 en 38 (2000)schijnen tot en iets over de 1Ghz te gaan.

Zelf geloof ik daar niet helemaal aan.. ik denk meer dat ze eerst de goede chips hadden uitgezocht, toen daar geen tijd meer voor hadden, in de knijp zaten en alles weer verkochten,
later nog steeds knijp en ook de mindere chips gingen verkopen.
(dat zijn de 700's van begin dit jaar dus)
en nu gooien ze alleen Durons in de afvalbak die niet lekker 800 met 1.6 Vcore lopen. De rest is allemaal Duron 800 nu....

najah zo ongeveer.
(Anders wordt deze post weer zo lang...) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk Krijg ik dat board.
ik KRIJG hem hehe.
kut hoe zeg je dat.
Gratis en voor niets, nou ja..ik moet er vragen voor beantwoorden (overklokken en die shit).
Ik kan er wel aankomen:)

Verwijderd

mijne wil wel naar 1100mhz, die 700 Duron.

Verwijderd

Topicstarter
Nah dat is onzin, ze testen die processors goed. En dat zijn echt niet van die torenhoge verschillen. 600 MHz of 610 MHz maakt me dan ook niets uit hoor.
En de verschillen tussen de fabrieken is ook onzin ze hanteren alle 2 dezelfde regels. Lijkt mij dan, nouja dat is in ieder geval wel zo slim.

Met goede koeling kom je een eind hoor.

Verwijderd

Ja,
veel plezier Crackie.

Waarom vraag je het hier dan nog ??

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het me meer ging om de moederbordjes.
Daarom.

Verwijderd

dan zou ik 'n Abit KT7 nemen.

Verwijderd

LOL EPPO :D
Pagina: 1