iPod shuffle muziek via drag-and-drop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 14:58
Hallo,

Heb van iemand een nieuwe ipod shuffle te leen. Generatie geen idee, maar is 2 week geleden gekocht in de winkel.

Maar nu wil ik hier muziek op zetten. Dus heb wat mp3's bestanden vanuit mijn verkenner naar mijn ipod gekopieerd.
Zodra ik nu op play druk vanaf de ipod. Graag ik een stem die zegt: Please use itunes to sync with your ipod.

Op google gelezen dat ik in itunes sync op handmatig moet zetten, maar dit heeft niks geholpen.
Wil namelijk geen itunes gebruiken maar gewoon kopieeren en plakken.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Niemand die dit probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Het is niet mogelijk om vanuit verkenner direct muziek te kopiëren en plakken. Je zult iTunes of een 3rd party programma moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ja, ik ken het probleem.

Oplossing: koop een Sandisk sansaclip + of Clip Zip, en geef die Appel terug.

Je kan met Itunes volgens mij alleen nog maar synchroniseren, en dus niet drag en drop doen. Al is de laatste itunes die ik gebruikt heb iTunes 6, maar ach.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Is er geen workaround om die beveiliging te omzeilen? Met elke mp3 speler kan het, maar met een ipod niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:33
G.Scholtens schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:17:
Met elke mp3 speler kan het, maar met een ipod niet
Dat is volgens mij je antwoord

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:42

vhal

ಠ_ಠ

Of iTunes gebruiken, zo erg is het nou ook weer niet. Vroeger was ik ook van de generatie sleur en pleur maar het managen werkt gewoon handiger met iTunes (of een alternatief waarvan ik de naam even niet meer weet)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Je hebt in die anderhalve dag tussen je topicstart en je topic-kick niet even de moeite genomen om Google aan te slingeren of de handleiding te lezen; 2 dingen die je eigenlijk had kunnen (en moeten) doen voor je dit topic startte.

We willen hier best helpen, maar we verwachten wel wat inzet van je... Maar om je even te helpen: ja, je moet iTunes gebruiken.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ik gebruik media monkey, slepen en pleuren geen probleem met de shuffle!

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 21:30

bonzz.netninja

Niente baffi

Itunes...of een willekeurige andere mediaplayer (bijv. de eerder genoemde media monkey of zelfs de oude vertrouwde winamp).

Het is 1 van de grootste nadelen van ipod. Er is geen directe mogelijkheid om mp3's op de ipad te krijgen via de verkenner. Punt. En ja...dat is stom...en nee daar is niks aan te doen :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Weet ik voldoende. Het is namelijk niet voor mijzelf maar voor een gebruiker op leeftijd.

Dus moet zo simpel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Op zich is Itunes voor een beginnende gebruiker best goed te begrijpen. Juist voor de expert gebruiker met een bepaald mentaal model van bestanden, files en opslagschijven is het niet begrijpbaar

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dus in princiepe met windows media center of winamp kan ik het rustig op mijn ipod zetten en gebruiken? Ook al is het niet gekocht via itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Windows media center weet ik niet, winamp wel als het goed is. Tenminste, voordat ik over was op itunes downloade ik gewoon mp3's en sleepte die op mijn ipod in winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 19:39
als je muziek in itunes staat, (dus hoeft niet perse gekocht te zijn) is het ook gewoon slepen.
Pagina: 1