I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Wat voor CPU heb je? Ik ben bang dat een 240 rad het geheel niet koel houd. Misschien een 360 rad net aan maar zou voor de zekerheid voor een totaal oppervlak van 480 gaan (2x 240 of 1x 240 en 2x 120 o.i.d.)
Verder is het materiaal wel goed wat je gekozen hebt.
Verder is het materiaal wel goed wat je gekozen hebt.
ik heb een amd fx 6100
deze moet eerst gekoeld worden
en later moet de amd 7970 asus verzie gekoeld worden
deze moet eerst gekoeld worden
en later moet de amd 7970 asus verzie gekoeld worden
Voor alleen de CPU zal die 240 radiator voldoende zijn.
Een EK-kit met een 240 rad is trouwens topkwaliteit materiaal.
Maar uiteraard kan je ook je eigen lijstje aanhouden.
Houd er wel rekening mee dat als je de AMD 7970 gaat koelen je dus een 120mm rad of 240mm rad extra in je loop doet.
Een EK-kit met een 240 rad is trouwens topkwaliteit materiaal.
Maar uiteraard kan je ook je eigen lijstje aanhouden.
Houd er wel rekening mee dat als je de AMD 7970 gaat koelen je dus een 120mm rad of 240mm rad extra in je loop doet.
yep maar wat voor set raden jullie aan
zegmaar
350 euro incusief? cpu en gpu coolblock
zegmaar
350 euro incusief? cpu en gpu coolblock
Die Magicool radiator is niet bepaald top notch, ik zou een dikkere uitzoeken van bijvoorbeeld XSPC. Of haal een EK kitje en zet er een GPU koelblok bij, of ga je onderdelen tweedehands opscharrelen als je geld wilt besparen. Waterkoeling is nieuw gewoon erg duur.
In tegenstelling tot wat hierboven beweerd wordt: op een 240 radiator kán je best een CPU en een GPU koelen, maar verwacht niet extreem veel verder te kunnen overklokken dan op lucht. De mate is van een hoop factoren afhankelijk, zoals je flow en wat voor ventilators je gebruikt. Wil je qua overklok echt dat beetje extra, dan zou ik inderdaad nog eens 120mm aanraden.
In tegenstelling tot wat hierboven beweerd wordt: op een 240 radiator kán je best een CPU en een GPU koelen, maar verwacht niet extreem veel verder te kunnen overklokken dan op lucht. De mate is van een hoop factoren afhankelijk, zoals je flow en wat voor ventilators je gebruikt. Wil je qua overklok echt dat beetje extra, dan zou ik inderdaad nog eens 120mm aanraden.
Pagina: 1