Hi Allemaal,
Tijdje geleden had ik een post geplaatst over m'n pc die @ random vast liep:
Heb natuurlijk wel wat "eisen".
Het moet niet een te extreme kast zijn, dus niet een kast die zo mee kan doen in Transformers 4. Er mag natuurlijk wel wat LED inzitten, dat is niet erg.
Het formaat van de huidige kast is:
19,5cm breed
42cm hoog
47,5cm diep
Iemand tips/adviezen/voorbeelden van goede kasten. Het liefst onder de 60 euro, maar als het niet anders kan...
Thanks,
Peter
Tijdje geleden had ik een post geplaatst over m'n pc die @ random vast liep:
Nu ben ik erachter gekomen dat als ik de zijplaat van de kast eraf haal dat hij dan niet vastloopt. Het lijkt me dus een hitte probleem. Ik zit zelf te denken om een nieuwe kast te kopen, maar ik weet niet precies wat ik moet gaan kopen.De laatste tijd heb ik wat problemen met mijn computer. Eerst ging de voeding kapot, deze vervangen door een grotere sterkere voeding (650W). Toen werd de machine zo heet dat hij uitviel. Nieuwe CPU Koeler aangeschaft en toen werd het weer redelijk normaal. Maar nu zit ik met een probleem waar ik niet zo goed uit kom
Tijdens het spelen van games slaat soms het beeld even vast en valt dan weg. Monitor geeft meteen aan "signal lost". De rest van de machine blijft nog aan, maar het beeld komt niet meer terug, het enigste wat ik kan doen is de machine hard uitzetten en weer opnieuw opstarten. Dan doet hij het weer voor een flinke periode.
Hier wat specs van de machine:
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40ghz
Geforce GTS250
4GB Ram
Adata 650W voeding
Vista Ultimate 32bit.
Cooler Master Hyper TX3 EVO
Drivers zijn allemaal up-to-date en de fan van de videokaart draait mooi rond en is vrijwel stofvrij.
Heb natuurlijk wel wat "eisen".
Het moet niet een te extreme kast zijn, dus niet een kast die zo mee kan doen in Transformers 4. Er mag natuurlijk wel wat LED inzitten, dat is niet erg.
Het formaat van de huidige kast is:
19,5cm breed
42cm hoog
47,5cm diep
Iemand tips/adviezen/voorbeelden van goede kasten. Het liefst onder de 60 euro, maar als het niet anders kan...
Thanks,
Peter